Clearblue feritilitetsmonitor

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Hei på dere der ute
Lurer på om noen kanskje kan hjelpe meg???
Jeg bruker Clearblue fertilitetsmonitor for første gang denne måneden, jeg er på 16 dag etter første dags siste mens, i dag hoppet søylen som viser hvor man er i syklusen ett hakk opp... er det noen som bruker denne testen og som vet om det betyr at da er jeg i den perioden hvor jeg kan bli gravid før eggløsningen? Eller vil den stå stand by der en tid, sånn at den bare viser at nå nærmer det seg litt mer til eggløsning, men ikke hvor lenge??? Skulle ønske jeg kunne litt mer om denne testen, samtidig som jeg håper jeg slipper flere mnd med testing Håper noen kan svare meg

Jeg bruker Clearblue fertilitetsmonitor for første gang denne måneden. I dag er det 16 dag etter første dag ved siste mens, og søylen som står til venstre i bildet på apparatet hoppet i dag tidlig fra det nederste trinnet og opp til midten, neste trinn er vel eggløsningsdagen tipper jeg???? Vil det si at jeg har muligheter for og bli gravid nå da?? Lurer på om den søylen gikk opp et hakk viser de dagene før eggløsning hvor man har mulighet for og bli gravid??

Back
Topp