Clearblue eggløsningstest

Militærfrue91

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Er det noen som har erfaring med Clearblue eggløsningstest m/ dobbel hormonindikator?
Har dere opplevd å kun få høy fertilitet og ikke maks? Har dere blitt gravide ved å bruke den som ett hjelpemiddel?

Er på dag 2 med høy fertilitet og vi legger selvfølgelig inn aksjer. Spent på om jeg får maks fertilitet snart.

Har uregelmessig syklus, så er spent på om dette vil funke.

Takk for svar

Brukt den 3 sykluser. Første gang fikk jeg utslag på maksimal fertilitet, de 2 andre gangene fikk jeg kun høy. Begynte derfor å bruke billigtester sine strimler heller :)

Ok, takk for svar :)
Har bare brukt strimler fra Kina, og føler ikke de viser noe. Blir jo aldri sterkere.
Kanskje jeg skal prøve det i tillegg :)

Ok, takk for svar :)
Har bare brukt strimler fra Kina, og føler ikke de viser noe. Blir jo aldri sterkere.
Kanskje jeg skal prøve det i tillegg :)
Kvaliteten på ganske mange på ebay er forskjellige. Eg har prøvd mange merker og har funnet ut nå at de fra BT er best så anbefaler disse. Du får kjøpt dem på billige-tester.no og lavpris-tester.com og tostreker.no hva som er billigst er eg litt usikker på.

Kvaliteten på ganske mange på ebay er forskjellige. Eg har prøvd mange merker og har funnet ut nå at de fra BT er best så anbefaler disse. Du får kjøpt dem på billige-tester.no og lavpris-tester.com og tostreker.no hva som er billigst er eg litt usikker på.
Den er grei, da skal jeg bestille noen fra en av sidene, om det ikke skjer noe denne syklusen :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp