Clearblue eggløsningstest

MarjaL

Andre møte med forumet
Hei.
Jeg lurte på om noen har prøvd clearblue eggløsningstest i forsøk for å bli gravid? Jeg gikk til innkjøp av dette etter å ha prøvd i 6 måneder. Vet at det ikke er veldig lenge å vente, men ønsker et 2012 barn <3
Så derfor lurer jeg på om noen har forsøkt dette og følt at det har fungert? :anyone

jeg brukte det august og september.(sluttet på p-pillen i januar). ble gravid i oktober! så fungerte veldig bra for meg! bestilte også mange av det billig strimlene men ble så mye å tyde..så mye mer enkelt med ett SMILEFJES!!

lykke til..så sitter spiren snart :)

veldig enkelt med smilefjes (slipper å snu å vende på staven og tyde/mistyde). ble gravid jeg og når jeg brukte de, og bruker de igjen nå.

Takk for svar :) Mente også selvfølgelig 2013 - barn =P Hehe. Jeg håper at spira skal sitte nå <3<3 Det er tungt å oppdage at den ikke gjør det =/

Jeg har nå kjøpt sånn cb EL. tenkte å teste for å finne ut når EL faktisk er. Så venter på smilefjes, tenker det kommer rundt lørdag/søndag. Ifølge babyverden er det rundt den 20, mn blir nokk den 22-23 da.
streken blir sterkere å sterkere nå de siste 2 dagene, så er artig å om det vil klaffe nå med hjelp av testen!!
Lykke til!
hvordan går det med testingen om jeg kan spørre? :)

Back
Topp