Clearblue eggløsningstest med dobbel hormonindikator

NyttKapittel

Forelsket i forumet
Hei hei!
Vi er under utredning siden vi har prøvd i et år.
Mannen har litt lav kvalitet i ballepåsan, men 13 millioner levende sperm virker da ikke så altfor gærnt når man kun trenger én.. :) Staying positive!:cool: Jeg skal ta 3 blodprøver denne måneden for å se hvordan det står til med meg. Den gynekologiske undersøkelsen var hvertfall bra. :) Kanskje ikke relevant for dette, så jeg tar meg selv i bablingen og kommer til poenget:

Eggløsningstesten viste et stående smiley i dag til morgenen. (Fikk lagt inn aksjer med en gang)

Men - det som var så rart var at testen hoppet over den blinkende smileyen..
I går til morgenen var det en tom sirkel.
Står i vedlegget at blinkende smiley indikerer østrogen-stigning. Kanskje jeg ikke har nok østrogen i meg..? hmmo_O

Noen opplevd det?:confused:

Så lenge det er sædceller der, så er det muligheter;) og iallfall om de er av bra kvalitet, altså svømmer bra og ser normale ut!

Første jeg tenker er at 1: kroppen din forsøker på EL, men fikk det kanskje ikke til. Da vil den snart forsøke igjen.. 2: Du har kort LH topp, så testen rakk kanskje ikke å få med seg stigningen og klarte å vise EL..

Dette vil du jo få svar på med blodprøvene.. de skal jo tas på gitt dager i syklusen nettopp for å se på hormonene dine og påvise om du har eggløsning:)

Jeg har brukt de testene tre ganger nå, og de hoper alltid rett på fast smiley. Har vært undersøkt, og jeg har eggløsning, så er det nok bare LH toppen som kommer veldig fort :)

Så lenge det er sædceller der, så er det muligheter;) og iallfall om de er av bra kvalitet, altså svømmer bra og ser normale ut!

Første jeg tenker er at 1: kroppen din forsøker på EL, men fikk det kanskje ikke til. Da vil den snart forsøke igjen.. 2: Du har kort LH topp, så testen rakk kanskje ikke å få med seg stigningen og klarte å vise EL..

Dette vil du jo få svar på med blodprøvene.. de skal jo tas på gitt dager i syklusen nettopp for å se på hormonene dine og påvise om du har eggløsning:)

Tusen takk for svar :smug:
Krysser fingrene for kort LH topp! Hva vil det da si, at vinduet mitt lukket kjapt?

Back
Topp