Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk <3Ser definitivt at det er noe der! Krysser fingre
Åh,spennendeDer gikk det.![]()
Jeg vet ikke helt. Har alltid regelmessig syklus, men dette er bare den andre etter SA. Egentlig skulle jeg vært 13 dpo i dag, men jeg tror kroppen slet litt med EL denne mnd for jeg fikk plutselig EL slim og vondt i eggstokkene på nytt et par dager etter jeg EL slim ble borte. Hvis det stemmer er jeg bare 10 dpo, og det virker sannsynlig ifht så svak test.Åh,spennendehvor mange dpo? Når skal du teste igjen?
![]()
Skjønner godt det, men bare pass på å ikke test for ofte, da ser man gjerne økningen dårligereVis vedlegget 215756
Jeg vet ikke helt. Har alltid regelmessig syklus, men dette er bare den andre etter SA. Egentlig skulle jeg vært 13 dpo i dag, men jeg tror kroppen slet litt med EL denne mnd for jeg fikk plutselig EL slim og vondt i eggstokkene på nytt et par dager etter jeg EL slim ble borte. Hvis det stemmer er jeg bare 10 dpo, og det virker sannsynlig ifht så svak test.
Jeg kom nettopp hjem, og måtte teste med en billigstrimmel, den ble svakt positiv!!! Tester på nytt i morgen tidlig. Føler for å følge med på at streken blir sterkere etter SA'en jeg hadde før jul.
Skjønner godt det, men bare pass på å ikke test for ofte, da ser man gjerne økningen dårligereser strek på strimmelen:-D
Jeg har hatt to kjemiske nå de siste mnd, og da forandret ikke strekene seg noenting. Så begynte jeg å blø og strekene forsvant etter et par dager eller noeJeg tenkte morgenurin. Men kanskje dumt hver morgen?
Jeg testet igjen på morgenurin i dag, fortsatt veldig, veldig svak. Litt bekymret for om det kan være kjemisk. Får bare vente og se om et par dager.
Altså,strekene på de kjemiske var svake, og ble aldri sterkere over 4-6dager,tror jeg det varJeg tenkte morgenurin. Men kanskje dumt hver morgen?
Jeg testet igjen på morgenurin i dag, fortsatt veldig, veldig svak. Litt bekymret for om det kan være kjemisk. Får bare vente og se om et par dager.
Lykke til<3 gjerne oppdaterTakk for svar <3 jeg får prøve igjen om noen dager. Og utsette clearblue digital til helgen. Hvis mistanken om sen EL stemmer er jeg på ikm til helgen, og da bør testene være sterkere.