Clearblue early. Skyggestrek eller gravid?

Papilla

Andre møte med forumet
Usikker, men innbiller meg at jeg har hørt litt humbug angående clearblue. Kan jeg stole på testen?

Vedlegg

• IMG_5738.JPG
    IMG_5738.JPG
    547,6 KB · Visninger: 3.929
Åååh jeg håper!!!!! Takk for svar.
Jeg redigerte lys og kontrast på det ene bildet, og der ser jeg en tykk og jevn strek. Får ikke lastet det opp her, da filen ble for stor.

IMG_5745.JPG
Åh,spennende:) hvor mange dpo? Når skal du teste igjen?:)
Jeg vet ikke helt. Har alltid regelmessig syklus, men dette er bare den andre etter SA. Egentlig skulle jeg vært 13 dpo i dag, men jeg tror kroppen slet litt med EL denne mnd for jeg fikk plutselig EL slim og vondt i eggstokkene på nytt et par dager etter jeg EL slim ble borte. Hvis det stemmer er jeg bare 10 dpo, og det virker sannsynlig ifht så svak test.

Jeg kom nettopp hjem, og måtte teste med en billigstrimmel, den ble svakt positiv!!! Tester på nytt i morgen tidlig. Føler for å følge med på at streken blir sterkere etter SA'en jeg hadde før jul.

Vis vedlegget 215756
Jeg vet ikke helt. Har alltid regelmessig syklus, men dette er bare den andre etter SA. Egentlig skulle jeg vært 13 dpo i dag, men jeg tror kroppen slet litt med EL denne mnd for jeg fikk plutselig EL slim og vondt i eggstokkene på nytt et par dager etter jeg EL slim ble borte. Hvis det stemmer er jeg bare 10 dpo, og det virker sannsynlig ifht så svak test.

Jeg kom nettopp hjem, og måtte teste med en billigstrimmel, den ble svakt positiv!!! Tester på nytt i morgen tidlig. Føler for å følge med på at streken blir sterkere etter SA'en jeg hadde før jul.
Skjønner godt det, men bare pass på å ikke test for ofte, da ser man gjerne økningen dårligere:-) ser strek på strimmelen:-D

Skjønner godt det, men bare pass på å ikke test for ofte, da ser man gjerne økningen dårligere:) ser strek på strimmelen:-D

Jeg tenkte morgenurin. Men kanskje dumt hver morgen?
Jeg testet igjen på morgenurin i dag, fortsatt veldig, veldig svak. Litt bekymret for om det kan være kjemisk. Får bare vente og se om et par dager.

Jeg testet igjen på morgenurin i dag, fortsatt veldig, veldig svak. Litt bekymret for om det kan være kjemisk. Får bare vente og se om et par dager.
Jeg har hatt to kjemiske nå de siste mnd, og da forandret ikke strekene seg noenting. Så begynte jeg å blø og strekene forsvant etter et par dager eller noe:-) siden du har tatt idag så ville jeg prøvd å vente 2-3dager (det er grusomt vanskelig, jeg vet), og prøve igjen da, da skal det sannsynligvis være en økning som man kan se :-) lykke til!:-D

Altså,strekene på de kjemiske var svake, og ble aldri sterkere over 4-6dager,tror jeg det var:-)

Takk for svar <3 jeg får prøve igjen om noen dager. Og utsette clearblue digital til helgen. Hvis mistanken om sen EL stemmer er jeg på ikm til helgen, og da bør testene være sterkere.

Tipper gravid jeg ja! :)

Back
Topp