ClearBlue digitale test med ukesindikator

TePa

Elsker forumet
Noen her som har erfaring med disse? Jeg tok en slik test nå som jeg i følge mine beregninger skulle være 4+3, men det jeg får opp er Gravid 3+. Det vil si at jeg har hCg nivå som tilsvarer at jeg er 5 uker +. Så det jeg lurer på er om noen har erfaring med hvor riktige disse er? Flere som har opplevd at de viser feil beregning? Vil bare sjekke litt hvor mye man kan stole på disse tallene :)

2x 24November skrev:
På mine har de stemt med antall uker jeg har vært. 

Har bare brukt den en gang men stemte da.

Takk for svar (selv om det ikke var de svarene jeg ville ha :p) Jeg tror så absolutt ikke at jeg kan ha blitt gravid før.... Kjente plutselig litt på at tredje og siste mann kan være to. Tviler på det, men en tanke som har meldt seg....

Jeg har tatt den en gang, og det stemte da :) Jeg fikk 2-3 og jeg var 4 og en halv uke på vei :)

2x 24November skrev:

"Kjenner jeg blir litt småsvett her"

TePa skrev:
Takk for svar (selv om det ikke var de svarene jeg ville ha :p) Jeg tror så absolutt ikke at jeg kan ha blitt gravid før.... Kjente plutselig litt på at tredje og siste mann kan være to. Tviler på det, men en tanke som har meldt seg....

oi spennende :) 

2x 24November skrev:

TePa skrev:

oi spennende :) 

Må si at jeg ble veldig usikker her nå. Hadde regnet med å høre andre som også hadde fått feil her, gjerne mange....

Jeg opplevde at den slo helt rart ut en gang. Jeg testet tre dager før ikm på kveldsurin og fikk opp "Gravid 3+". 
Den gangen mistet jeg i slutten av uke 6, så jeg fikk aldri egentlig vite hvorfor testen gikk så grundig bananas. 

Greven av gral skrev:
Hvor langt på vei kan denne testen vise?

Den går til 3+, så du får opp enten Gravid 1-2, gravid 2-3 eller gravid 3+. 

dresden skrev:

2x 24November skrev:

Back
Topp