Clearblue digital

Smukka91

Glad i forumet
Marsboerne2017
Fikk positiv test på lørdag, 1-2 på digital på mandag og igjen idag.. den burde vært på 2-3.. føler på meg at dette går gale...[emoji17]

Det jeg har fått med meg er at den ukes indikator testen IKKE kan stoles på.
Ja den forteller at man er gravid og dette stemmer :)
MEN den bommer tydeligvis ofte på hvor mange uker man er gravid. Og derfor har de som tester ofte selv etter positiv test begynt og kjøpe den/dem med streker for, og følge med på at streken blir sterkere, eller holder seg sterk og ikke blir svakere.
Så om du baserer frykten din på testen som sier feil uke. Ikke gjør det!
Den ukes indikator testen har gjort mange unødvendig redde, for at noe er i ferd med og gå galt. Eller at det alt har gjort det.

Fikk positiv test på lørdag, 1-2 på digital på mandag og igjen idag.. den burde vært på 2-3.. føler på meg at dette går gale...[emoji17]
Uff da.. vi er i samme båt vi føler jeg. Jeg fikk fortsatt 2-3 i går på clearblue. Det samme fikk jeg jo på lørdag :( Er drit stresset.. hcg'n var jo på 1800 på tirsdag. Skal dra og ta ny blodprøve i 10 tiden. Er livredd den ikke har doblet seg. Tror vi skal droppe de clearblue testene. Vi er jo gravide. De gir oss bare bekymringer uansett. ❤️

Har lest om flere som ikke får riktig resultat på ukeindikator fordi man produserer HCG så forksjellig. Denne viser kun gjennomsnittet, mens det kan vareiere veldig fra kvinne til kvinne ;)

Uff da.. vi er i samme båt vi føler jeg. Jeg fikk fortsatt 2-3 i går på clearblue. Det samme fikk jeg jo på lørdag :( Er drit stresset.. hcg'n var jo på 1800 på tirsdag. Skal dra og ta ny blodprøve i 10 tiden. Er livredd den ikke har doblet seg. Tror vi skal droppe de clearblue testene. Vi er jo gravide. De gir oss bare bekymringer uansett. [emoji173]️
Det er nok en god ide å slutte ja! Skal til legen idag, så får høre med henne[emoji5] føler meg jo gravid...

Har lest om flere som ikke får riktig resultat på ukeindikator fordi man produserer HCG så forksjellig. Denne viser kun gjennomsnittet, mens det kan vareiere veldig fra kvinne til kvinne ;)
Åja.. har bare erfaring fra forrige graviditet, og da ga de riktig resultat utifra hvor langt jet var på vei. Sikkert derfor jeg blir litt stresset nå[emoji5]

Det er nok en god ide å slutte ja! Skal til legen idag, så får høre med henne[emoji5] føler meg jo gravid...
Ikke sant ;) Be om en blodprøve :) Jeg hadde jo en bo for noen år siden. Er livredd historien gjentar seg nå. Slitsomt å gå å være så usikker.

Det var i oktober da også.. men mye lenger på vei enn jeg er nå. Blir kvalm av hele greiene. Syns ikke jeg har mye symptomer heller. Bortsett fra ømme bryst og brekker meg når bikkja spyr :hilarious:

Åja.. har bare erfaring fra forrige graviditet, og da ga de riktig resultat utifra hvor langt jet var på vei. Sikkert derfor jeg blir litt stresset nå[emoji5]

Ingen svangerskap er like vett du :)
Er så glad at min ukes indikator test IKKE virket. Noe som gjorde at jeg kjøpte vanlig test i stede. Har spart meg, for mye uro. Selv om jeg også alltid har en redsel for å miste i bakhodet for all del. Men jeg vet jo at jeg kan ikke gjøre noe fra, eller til om det gud forby skulle gå galt. Og derfor tar jeg rett, og slett bare en dag om gangen. Og håper på det beste :)
Svangerskapet første tiden blir jo helt pyton av, og teste sånn og få så unødvendige beskymringer. Ukene i begynnelsen og frem til 12-18 uker går sakte nok uten :o

Ingen svangerskap er like vett du :)
Er så glad at min ukes indikator test IKKE virket. Noe som gjorde at jeg kjøpte vanlig test i stede. Har spart meg, for mye uro. Selv om jeg også alltid har en redsel for å miste i bakhodet for all del. Men jeg vet jo at jeg kan ikke gjøre noe fra, eller til om det gud forby skulle gå galt. Og derfor tar jeg rett, og slett bare en dag om gangen. Og håper på det beste :)
Svangerskapet første tiden blir jo helt pyton av, og teste sånn og få så unødvendige beskymringer. Ukene i begynnelsen og frem til 12-18 uker går sakte nok uten :o
Er nok lurt å droppe det ja[emoji5] streken på en vanlig test var sterkere da enn hva den var tidligere, så hcg nivået stiger hvert fall

Jeg har tatt RFSU fra lørdag til i går. I går var den så sterk som den kan bli. Så noe øker hcg'n iallfall :)

Jeg heier på dere jenter dette skal gå vår vei ! Jeg ønsker at vi skal følge hverandre helt til termin :D Og helst ikke en dag over :p hehe

Om hcg'n har doblet seg så blir det ultralyd om en uke :nailbiting: Hvis ikke så aner jeg ikke. Skal ringe gynekologen og gi han hcg svarene i morra tidlig :nailbiting: Er så nervøs at jeg kunne bæsjet i buksa :eek:

Hei! Jeg var veldig redd når jeg tok clearblue digital å den ikke viste det jeg trodde den ville.. fikk først 1-2 så 2-3 et par dager etter å neste uke trodde jeg den skulle bli 3+ men var fortsatt på 2-3 så jeg slutta etter det for jeg orker ikke å gå rundt å være bekymret :eek: tok heller en annen test som jeg også testet svak positiv med noen dager før mens å som du ser på bilde slår jo testen så bra ut som den kan :angelic::D:D Vi alle er jo kjempe redd for å miste, men så er det jo slik at de fleste svangerskap går helt fint fra start til slutt:Heartred

Vedlegg

• IMG_4517.JPG
    IMG_4517.JPG
    223 KB · Visninger: 38
Hei! Jeg var veldig redd når jeg tok clearblue digital å den ikke viste det jeg trodde den ville.. fikk først 1-2 så 2-3 et par dager etter å neste uke trodde jeg den skulle bli 3+ men var fortsatt på 2-3 så jeg slutta etter det for jeg orker ikke å gå rundt å være bekymret :eek: tok heller en annen test som jeg også testet svak positiv med noen dager før mens å som du ser på bilde slår jo testen så bra ut som den kan :angelic::D:D Vi alle er jo kjempe redd for å miste, men så er det jo slik at de fleste svangerskap går helt fint fra start til slutt[emoji813]red
Super positiv test det der[emoji7]

Her er mine på utvannet urin fra søndag til i dag.

Vedlegg

• IMG_0126.JPG
    IMG_0126.JPG
    622 KB · Visninger: 37
I dag er jo teststreken sterkere enn kontrollstreken :nailbiting: blir spennende å ringe og høre hcg resultatet i kveld :nailbiting::eek:

Back
Topp