Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da.. vi er i samme båt vi føler jeg. Jeg fikk fortsatt 2-3 i går på clearblue. Det samme fikk jeg jo på lørdag Er drit stresset.. hcg'n var jo på 1800 på tirsdag. Skal dra og ta ny blodprøve i 10 tiden. Er livredd den ikke har doblet seg. Tror vi skal droppe de clearblue testene. Vi er jo gravide. De gir oss bare bekymringer uansett.Fikk positiv test på lørdag, 1-2 på digital på mandag og igjen idag.. den burde vært på 2-3.. føler på meg at dette går gale...[emoji17]
Det er nok en god ide å slutte ja! Skal til legen idag, så får høre med henne[emoji5] føler meg jo gravid...Uff da.. vi er i samme båt vi føler jeg. Jeg fikk fortsatt 2-3 i går på clearblue. Det samme fikk jeg jo på lørdag Er drit stresset.. hcg'n var jo på 1800 på tirsdag. Skal dra og ta ny blodprøve i 10 tiden. Er livredd den ikke har doblet seg. Tror vi skal droppe de clearblue testene. Vi er jo gravide. De gir oss bare bekymringer uansett. [emoji173]️
Dra til legen og mål hcg hvis du er usikkerFikk positiv test på lørdag, 1-2 på digital på mandag og igjen idag.. den burde vært på 2-3.. føler på meg at dette går gale...[emoji17]
Åja.. har bare erfaring fra forrige graviditet, og da ga de riktig resultat utifra hvor langt jet var på vei. Sikkert derfor jeg blir litt stresset nå[emoji5]Har lest om flere som ikke får riktig resultat på ukeindikator fordi man produserer HCG så forksjellig. Denne viser kun gjennomsnittet, mens det kan vareiere veldig fra kvinne til kvinne
Ikke sant Be om en blodprøve Jeg hadde jo en bo for noen år siden. Er livredd historien gjentar seg nå. Slitsomt å gå å være så usikker.Det er nok en god ide å slutte ja! Skal til legen idag, så får høre med henne[emoji5] føler meg jo gravid...
Åja.. har bare erfaring fra forrige graviditet, og da ga de riktig resultat utifra hvor langt jet var på vei. Sikkert derfor jeg blir litt stresset nå[emoji5]
Er nok lurt å droppe det ja[emoji5] streken på en vanlig test var sterkere da enn hva den var tidligere, så hcg nivået stiger hvert fallIngen svangerskap er like vett du
Er så glad at min ukes indikator test IKKE virket. Noe som gjorde at jeg kjøpte vanlig test i stede. Har spart meg, for mye uro. Selv om jeg også alltid har en redsel for å miste i bakhodet for all del. Men jeg vet jo at jeg kan ikke gjøre noe fra, eller til om det gud forby skulle gå galt. Og derfor tar jeg rett, og slett bare en dag om gangen. Og håper på det beste
Svangerskapet første tiden blir jo helt pyton av, og teste sånn og få så unødvendige beskymringer. Ukene i begynnelsen og frem til 12-18 uker går sakte nok uten
Takk Krysser fingrene for alle i Juni gruppaJeg heier på dere jenter dette skal gå vår vei ! Jeg ønsker at vi skal følge hverandre helt til termin Og helst ikke en dag over hehe
Super positiv test det der[emoji7]Hei! Jeg var veldig redd når jeg tok clearblue digital å den ikke viste det jeg trodde den ville.. fikk først 1-2 så 2-3 et par dager etter å neste uke trodde jeg den skulle bli 3+ men var fortsatt på 2-3 så jeg slutta etter det for jeg orker ikke å gå rundt å være bekymret tok heller en annen test som jeg også testet svak positiv med noen dager før mens å som du ser på bilde slår jo testen så bra ut som den kan Vi alle er jo kjempe redd for å miste, men så er det jo slik at de fleste svangerskap går helt fint fra start til slutt[emoji813]red