Clearblue digital

FruMN

Betatt av forumet
forrige Tirsdag kveld tok jeg en digital test som viste 2-3. I dag på morgenurin fikk jeg også 2-3... går det gærent igjen, burde det ikke ha vært 3+?

Jeg har hatt en SA og en MA tidligere, mener å huske at SA startet på denne måten forrige gang også... er så redd for at det ikke skal gå denne gangen heller :(

Det kommer nok ann på hvor langt du er på vei :) Kanskje du akkurat hadde kommet over grensa for 2-3 forrige uke, og da tar det littegrann tid å komme over 2000 som er grensa på 3+ :) dessuten produserer vi hcg forskjellig, og har hørt flere inne på andre termingrupper som aldri fikk 3+ og de er langt på vei i svangerskapet nå :Heartred

Det kommer nok ann på hvor langt du er på vei :) Kanskje du akkurat hadde kommet over grensa for 2-3 forrige uke, og da tar det littegrann tid å komme over 2000 som er grensa på 3+ :) dessuten produserer vi hcg forskjellig, og har hørt flere inne på andre termingrupper som aldri fikk 3+ og de er langt på vei i svangerskapet nå :Heartred
Takk for oppmuntring, håper du har rett :)

Sniker fra Oktober jeg. ;) Jeg tok cb-digital noen timer før jeg tok blodprøve. Den digitale viste 2-3 og på blodprøven noen timer senere, så hadde jeg 5610 i hcg!! Den digitale skulle da helt klart vist 3+, noe den da ikke gjorde. Ta den digitale med en klype salt og prøv ikke bekymre deg. Lykke til :Heartred

Ta en tur til legen, så slipper du bekymringer :Heartred mange som ikke har fått 3+ på testen før de har kommet laaaangt.. ikke ta sorgene på forskudd.. håper alt er bra :Heartbigred

Back
Topp