Ønskemamma2022
Glad i forumet
Fikk 2-3 uker på digital forrige mandag. Men legen mente i går da han kjente på bryster og mage at jeg er 7+6 (8+0 i dag), kan det skje feil på digital pga lav HCG evt ?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unnskyld meg, men hvorfor kjente legen på brystene dine?Fikk 2-3 uker på digital forrige mandag. Men legen mente i går da han kjente på bryster og mage at jeg er 7+6 (8+0 i dag), kan det skje feil på digital pga lav HCG evt ?!
Jeg sa de var blir så klumpete og store syntes jeg og til og med samboer syntes de har vokst plutselig over natta. Så han kjente bare på kjertelene over BH måtte ikke ta av meg eller noen tenkte ikke over setning det hele tattUnnskyld meg, men hvorfor kjente legen på brystene dine?
Aha, jeg begynte nesten å lure littJeg sa de var blir så klumpete og store syntes jeg og til og med samboer syntes de har vokst plutselig over natta. Så han kjente bare på kjertelene over BH måtte ikke ta av meg eller noen tenkte ikke over setning det hele tatt