Clearblue digital...

Superlilje

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Bestilte noen tester for en stund siden som kom i dag. Tok en, mindre enn en time etter sist jeg tisset. Viste bare 1-2. Er 15 dager siden jeg testet positivt, er 5+3 i dag. Så er redd dette ikke går bra

Prøv igjen imorgen tidlig med morgenurinen?
Hender at de testene viser feil.
Dersom det viser det samme så ta en tur til legen imorgen.
Lykke til!

Ja, har en til, så tenkte å prøve det. Håper virkelig den viste feil! Skal på ul om en uke...

Kjempeømme pupper, og litt småuggen. Og sulten! Så har jo noen symptomer ihvertfall.

Dagens test viste i det minste 2-3, så var litt bedre da ihvertfall. Får bare slutte med testingen og vente på ul neste uke

Det høres ut som en good ide! ;) veldig lett å ta mange tester å bli stresset av forskjellige svar. Lykke til på ul :)

Huff... Blir så mye tanker i starten. Men nå har du ul snart og der får du forhåpentligvis bekreftet at alt er i orden :)

Dagens test viste i det minste 2-3, så var litt bedre da ihvertfall. Får bare slutte med testingen og vente på ul neste uke

Den digitale vise 2-3 når du i realiteten e 4-5. Før di testan vise kor mange uke d e sia unnfangelse, å ellers regne man ut kor mange uke man e ut i fra første dag i siste mens. Så om den vise 2-3 så stemme jo d rimelig bra

Den digitale vise 2-3 når du i realiteten e 4-5. Før di testan vise kor mange uke d e sia unnfangelse, å ellers regne man ut kor mange uke man e ut i fra første dag i siste mens. Så om den vise 2-3 så stemme jo d rimelig bra

Ja, er klar over det men er jo 5+4 i dag, og siden jeg testet positivt for 16 dager siden burde jo hcg være over 2000 (som er grensen for 3+). Men er gravid til det motsatte er bevist ihvertfall.

Ja, er klar over det men er jo 5+4 i dag, og siden jeg testet positivt for 16 dager siden burde jo hcg være over 2000 (som er grensen for 3+). Men er gravid til det motsatte er bevist ihvertfall.

Ja man ska vesst ikkje bi klok på d der.
Æ fikk 1-2 uke på lørdag, å har ennu bære såvidt fått strek på testan fra ebay.

Back
Topp