Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei jeg tok en CB digital i går ettermiddag.. Den viste bare 1-2... Og nå er jeg i følge utregningen 5+2 i dag.. Hva har det seg? Jeg blir selfølgelig bekymret for at det er noe galt...
Kan det ha noe med at ettermiddagsurinen er utvannet?
Jeg har også hørt at de ikke er helt til å stole på, og har en veldig liten grense fra 1-2 til 2-3 så kan være at den akkurat skal til å vise 2-3
Og kan jo være El var litt senere enn du trodde?
Som nevnt over den beste måten du kan sjekke at hcg stiger som den skal er å ta hcg blodprøve hos legen med to dagers mellomrom hcg nivået kan jo være så forskjellig fra person til person og det eneste som betyr noe er jo at det stiger
Grensen for å få 2-3 er en HCG på 200, og 3+ har en grense på 2000. Jeg har målt HCG hos legen dette svangerskapet, og da jeg var 5+5 hadde jeg en hcg på 2470, det vil si at det nok var den første dagen jeg hadde fått 3+ på clerablu selv om det er 5 dager "for sent". Jeg har likevel en fin stigning, og legen sier at nivåene mine er fine. Alle produserer hcg forskjellig