Clearblue digital.. viser feil?

titteii

Betatt av forumet
Hei :) jeg tok en CB digital i går ettermiddag.. Den viste bare 1-2... Og nå er jeg i følge utregningen 5+2 i dag.. Hva har det seg? Jeg blir selfølgelig bekymret for at det er noe galt...

Kan det ha noe med at ettermiddagsurinen er utvannet?

Last edited:
Mine CBD har jeg valgt å ikke stole på, og jeg vet det er en del andre bare her inne som har fått merkelige utslag.. Ta heller HCG-nivå hos legen! :)

Jeg har også hørt at de ikke er helt til å stole på, og har en veldig liten grense fra 1-2 til 2-3 så kan være at den akkurat skal til å vise 2-3 :-)

Og kan jo være El var litt senere enn du trodde? :-)
Som nevnt over den beste måten du kan sjekke at hcg stiger som den skal er å ta hcg blodprøve hos legen med to dagers mellomrom :-) hcg nivået kan jo være så forskjellig fra person til person og det eneste som betyr noe er jo at det stiger :-)

Du kan også prøve å åpne den for å se hvor sterk streken egentlig er. :)

Bør tas med morgenurin! Men jeg har også fått litt missvisende svar på CB digital.. La det gå noen dager og se om det er forandring :)

Ellers tar du deg en tur til legen, da vet du med sikkerhet at alt er som det skal!

Lykke til :)

Grensen for å få 2-3 er en HCG på 200, og 3+ har en grense på 2000. Jeg har målt HCG hos legen dette svangerskapet, og da jeg var 5+5 hadde jeg en hcg på 2470, det vil si at det nok var den første dagen jeg hadde fått 3+ på clerablu selv om det er 5 dager "for sent". Jeg har likevel en fin stigning, og legen sier at nivåene mine er fine. Alle produserer hcg forskjellig :)

Back
Topp