Clearblue digital eller menstermin?

Litamor1107

Forelsket i forumet
Jeg blir ikke helt klok på dette. Jeg har 28 dagers syklus og hadde siste mens 8. august. Altså skulle jeg hatt eggløsning ca 22.08 og termin 17.05. Jeg tok eggløsningstester 19,20 og 21.08 og de var negative. Fikk ikke tatt noen etter det. Jeg testet to dager før forventet mens og fikk 2-3 uker på CBD. Men dersom jeg hadde eggløsning 22.08 skulle jeg vel fått 1-2 fordi det hadde gått under to uker siden eggløsning/befruktning? Vet Hcg nivået varierer, men det var vel i meste laget å få 2-3 uker hvis jeg var 3+5?

Det er ekstremt individuelt altså, så du må nok bare vente til UL med å vite sikkert. :)

Ville stolt mer på menstermin fram til ul. :) normale ytterpunkter i hcg-nivåer varierer ekstremt, så de digitale har bare satt grensene ut fra et gjennomsnitt. 2-3 betyr jo at du kan ha gått 2 uker siden el ;)

Ja, tålmodighet er det ikke flust av for tida. Men jeg får vel bare vente. Leste noen andre tråder her og ble vel egentlig litt bekymret for at det skulle være to inni her. Men det blir uansett leeeenge å vente i OUL i desember

Back
Topp