Clearblue digital 3+?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tok en Clearblue digital test igår kveld for og sjekke om det går framover i graviditeten pga jeg er redd for SA igjen. Jeg var 4+5 igår og testen viste 3+. Kan jeg være lenger på vei? Skulle vel vist 2-3 på den? Men uansett er kjempglad for at hcg`en stiger fint

da kan det jo hende mirakelet ble unnfanget noe før, eller at du rett og slett har produsert hcg raskere enn normalen! er du kvalm? kvalme er visst nok tegn på høy hcg produksjon...

jeg fikk 3+ for noen dager siden jeg også, er siste gang jeg går gravid, så må jo prøve

jeg er idag 5+5 etter mine beregninger!

Lollitupp skrev:
da kan det jo hende mirakelet ble unnfanget noe før, eller at du rett og slett har produsert hcg raskere enn normalen! er du kvalm? kvalme er visst nok tegn på høy hcg produksjon...

jeg fikk 3+ for noen dager siden jeg også, er siste gang jeg går gravid, så må jo prøve

jeg er idag 5+5 etter mine beregninger!

Denne gangen fins jeg ikke kvalm i det hele tattNoe jeg er veldig glad for. Har slitt med ekstrem svangerskapskvalme i de 2 forrige svangerskapene mine. Og det varte til uke 17-18 med begge. Håper jeg slipper unna det denne gangMin siste gang nå også og er testoman

Da jeg testet nyttårsaften fikk jeg gravid 1-2, og jeg er 1dag kortere enn deg. Så kanskje du ble befruktet før, eller kanskje det er to, hoho

Husker du forresten nå du hadde El?

Ser at jeg er en dag kortere enn deg, men jeg har fått termin dagen før deg

*Nyperose* skrev:
Da jeg testet nyttårsaften fikk jeg gravid 1-2, og jeg er 1dag kortere enn deg. Så kanskje du ble befruktet før, eller kanskje det er to, hoho

Husker du forresten nå du hadde El?

Ser at jeg er en dag kortere enn deg, men jeg har fått termin dagen før deg

Jeg har 30 dagers syklus, kanskje det har noe og si?Hadde positiv e-test den 17 des, og den slår ut 24-36 timer før el!

Esperanza skrev:
det samme opplevde jeg for 3 dager siden.. Og du og jeg er jo omtrent like langt :-)

Da er det kanskje normalt da?

syklusen har noe å si ja! leste bakpå at man må huske at cb sitt resultat regnes ut fra en 28 dagers syklus!

Lollitupp skrev:
syklusen har noe å si ja! leste bakpå at man må huske at cb sitt resultat regnes ut fra en 28 dagers syklus!

okTrodde det hadde med hcg`en og gjøre?

ja, den måler nivået av hcg, men den er da linket opp med verdier i forhold til hvor langt man er på vei, i en 28 dagers syklus, siden det regnes å være gjennomsnittet

Jeg tok testen 30. desember og den viste da 3+. Etter mine beregninger skulle jeg da være 4 +2.... Jeg stusset også på at den egentlig skulle vist 2-3. Tenkte jeg kanskje var 4 uker lenger enn jeg trodde :) Er nok ikke tilfelle det men...

Ok, takker for svar jenter

Jeg fikk 2-3 på den i dag, men er rundt 5+4 på vei..

Du kan jo ha blitt gravid et par dager før. Men det er også kjempestore variasjoner innenfor hva som er normal hcg, slik at det kan også tenkes du bare har litt høyere hcg enn gjennomsnittet. Uansett er det ko bare positivt at du fikk 3+ alt nå :)

Back
Topp