Clearblue Batteritid

Selma

Betatt av forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei,

Jeg husker å ha brukt en clearblue digital som hadde lang batteritid. Den skulle ihvertfall vise resultatet over flere dager, hvis det ikke var til og med uker. Man måtte demontere batteriet før man kastet den i søpla på grunn av det. Den gang jeg tok den var den negativ, og skulle gjerne sluppet å se resultatet i lang tid lyse mot meg:hilarious:, men nå som jeg er gravid hadde den vært fin å ha. Men klarer ikke å finne den på nettet. Er det noen som har vært borti den og vet hvilken jeg mener, og om den fortsatt selges?

Den digitale viser vartfall lenge men vet ikke hvor lenge :p tror den viser i 24 timer kanskje

De digitale skal holde i 48 timer, men alle jeg har tatt har takket for seg etter rundt 30 timer.

De digitale skal holde i 48 timer, men alle jeg har tatt har takket for seg etter rundt 30 timer.

Hmmm....kanskje har drømt det:hilarious:. Var så sikker jeg en gang kjøpte en som skulle ha ekstra lang batteritid og holde i flere dager/uker...men husker sikkert helt feil.Takk for svar:)

Hmmm....kanskje har drømt det:hilarious:. Var så sikker jeg en gang kjøpte en som skulle ha ekstra lang batteritid og holde i flere dager/uker...men husker sikkert helt feil.Takk for svar:)

Kan du ha forvekslet det med de digitale eggløsningstestene kanskje? :) De holder i ukesvis.

Kan du ha forvekslet det med de digitale eggløsningstestene kanskje? :) De holder i ukesvis.

Aaaaah, du sier noe der! Det var nok en eggløsningstest ja:p Er det mulig å være så surrete, jaja, da fikk jeg oppklart det mysteriet.

Den digitale jeg tok holdt vel i 24t :p dårlig batteri på de.

Jeg tok en CB digital da jeg var 3+1, er 6+0 i dag og kan enda se resultat på den:happy:
Det er den Clearblue Digital Early Detection, den teller ned og resultatet vises som + dersom du er gravid og - dersom du ikke er det:)

Vedlegg

• Snapchat-1603987125.jpg
    Snapchat-1603987125.jpg
    305,9 KB · Visninger: 33
Jeg tok en CB digital da jeg var 3+1, er 6+0 i dag og kan enda se resultat på den:happy:
Det er den Clearblue Digital Early Detection, den teller ned og resultatet vises som + dersom du er gravid og - dersom du ikke er det:)
Mener å ha lest at man kunne se resultatet på denne typen i opptil 1 mnd hvis det var positivt. Brukte en sånn for første gang når vi ble gravide denne gangen.

Mener å ha lest at man kunne se resultatet på denne typen i opptil 1 mnd hvis det var positivt. Brukte en sånn for første gang når vi ble gravide denne gangen.
"Et «+» (gravid, positivt)-resultat vises på skjermen i opptil 6 måneder. Et «-» (ikke gravid, negativt)-resultat vises på skjermen i omtrent 24 timer." :wideyed:

Åååå, tusen takk!! Den er det nok jeg tenker på, så flott, da skal jeg få tak i den:):)

Back
Topp