Clear Blue

Fru C

Første møte med forumet
Hei[;)]

Jeg har IKM i morgen, men har de siste 4-5 dagene har mensmurringer (dette bruker kun å komme rett før tante rød kommer), småkvalm, halsbrann og veldig trøtt.

I dag klarte jeg ikke å vente lenger og tok en test, clear blue. Den vannrette linjen var striplete blå. Men jeg syntes at jeg kunne skimte en blå loddrett strek også. Har noen av dere fått dette? Eller har det kun vært ingenting eller en klar blå???

[:-]

Kan hende at du rett og slett har testa litt for tidlig...

Håper det... Ta en ny test om et par, tre dager, så håper vi det lyser blått i blått[:D]

min strek var veldig svak, men var gravid alikevell gitt....så lenge det varte!

jeg testet hele to eller tre dager før IKM dag. Å da viste det et svaaaaaakt kryss. Tok ny test samme dag hos kegen, å da var den klart positiv. der sa de: kommer det antydning til strek er man gravid, og streken vil bli mer & mer sterk etterhvert. Annen hver dag produserer kroppen det hormonet som slår ut på en test.
De mente åsså at en slik test ikke ville vise noe som hekst slags strek om man ikke er gravid [8|]

LYKKE TIL I ALLE FALL [:D]

Kathrine

eg hadde ein svak strek og når eg tok cb og viste seg at eg var gravid... krysse fingrene for deg og håpe det går bra me deg...

en strek er og blir en strek:)
Gratulerer[:D]

jeg har kun brukt cb og streken var nesten ikke synlig hos meg men jeg var gravid prøv igjen im et par dager da skal du se at streken blir sterkere. en strek er en strek lykke til

på billige tester.com sine tester så står det at de loddrette stripene ikke betyr noe... Men jeg vet ikke om det samme gjelder for clear blue. Uansett, lykke til[:)]

Back
Topp