Clear blue tidlig test

Oktober2018

Første møte med forumet
hei, jeg har tatt 2 tidlig tester av typen clear blue. Som du kan ta 6 dager før ventet mensutrasjon. Jeg tok en på tirsdag og en i dag (onsdag) de viste begge en svak blå strek. Denne testen skal ha 2 streker, 1 i kontroll vinduet og 1 hvis du er gravid. Og i testen står det uansett hvor svak streken er så er resultate «gravid». Er det noen som har erfaring med denne type test? Klarer ikke å tro at jeg er, og er på hyttetur med venner, og avstår helt fra alkohol, men klarer ikke å glede meg for jeg tenker at streken er svak så jeg er ikkke.

Hvis du så vidt skimter streken så er du trolig ikke gravid.. disse gir streker til nesten alle uten at det er noe, så de er desverre ikke særlig bra som første test.
Spørsmålet er jo om den er sterkere eller om de er like sterke. Like sterke - trolig nada. Sterkere - kanskje.

Anbefaler clearblue sine digitale istedenfor.

Den til venstre er den jeg tok i dag og det andre bilde er fra bruksanvisning

Vedlegg

• 3A98642D-1F93-44C4-8BBA-D04114917CDD.jpeg
    3A98642D-1F93-44C4-8BBA-D04114917CDD.jpeg
    91,8 KB · Visninger: 293
Den er ikke svak den der!

Det er planlagt, men det er første forsøket og hadde aldri i min villede fantasi trodd at det skulle skje så fort. Skal ta en A+ test nå snart :) samboeren er overlykkelig, mens jeg tror ikke mine regne øyer. Tror ikke det kommer til å gå opp for meg før legen sier at det er positivt

Her er fra testen jeg tok nå, å nå ble jeg veldig usikker igjen detter er a+ Test

Vedlegg

• CBF31E60-76D1-4276-AB89-7DF261ADC0AC.jpeg
    CBF31E60-76D1-4276-AB89-7DF261ADC0AC.jpeg
    136,7 KB · Visninger: 180
Både denne testen og den du postet tidligere ser helt klart positive ut. Såkalte skyggestreker er gjerne grå, den første testen din har en blå strek og den siste er rosa. Du er nok gravid :) Gratulerer!

De er veldig fine og positive. Jeg testet veldig tidlig med yngste og når man snakker svak dtrekbdå mener man de man må myse eller vri testen for å se. Min første positive test med yngste var en svak strek og var kun jeg som så den ( ingen her inne så noe). Så dine er veldig sterke og fine.

Ingen tvil, de er begge positive.
Gratulerer! :Heartred

Gratulerer :)

Helt klart positiv! Gratulerer [emoji1]

Her er bilde av en av mine første, der man såvidt skimter en strek
IMG_5529.JPG

Og dagen etter fikk jeg positiv digital. Og ligger nå å kjenner på resultatet som sparker og romsterer i magen[emoji4]

Gratulerer :)
Jeg brukte CB early og de viste svak svak strek, som jeg ikke "trodde" på. Resultatet av første forsøket vårt ligger nå og sover ved siden av meg, 11 uker gammel :rolleyes:

Back
Topp