Clear blue testene?

Rainbow87

Betatt av forumet
Er clear blue digital med ukeindikator mer "strange" med å gi pos svar tidlig enn de vanlige kryss testene/billig testene? Altså viss du har så lite hcg at en krysstest så vidt kan skimte positiv, så ville en digital vist ikke gravid?

Sjakkruta skrev:
Her er en oversikt: http://www.pernille.info/testsensitivitet.htm

Tester fra feks. billigetester.no o.l. nettsider hører til på toppen av sensitivitets-skalaen. 

Okay takk:) så man kan være gravid selvom den digitale sier ikke?

Clearblue digital er veldig sensitiv. Jeg fikk en supersvak strek på billigstrimmel, men fikk likevel Gravid på den digitale. Tre dager senere fikk jeg målt hcg til bare 33, dvs at den må ha vært kjempelav da jeg fikk den positive testen

Jeg har nettop tatt to tester fra CB, og på den vanlige pluss minus testen, så kom det svakt pluss, og på den digitale med uke indikator, så sto det ikke gravid....så man kan begynne å lure litt ja...pluss at jeg driv å blør litt, for at jeg skal egentlig ha mens nå. Så jeg venter med å ta en ny test til i morgen tidlig, for å være helt på sikre siden.

Polly84 skrev:
Jeg har nettop tatt to tester fra CB, og på den vanlige pluss minus testen, så kom det svakt pluss, og på den digitale med uke indikator, så sto det ikke gravid....så man kan begynne å lure litt ja...pluss at jeg driv å blør litt, for at jeg skal egentlig ha mens nå. Så jeg venter med å ta en ny test til i morgen tidlig, for å være helt på sikre siden.

Har ikke flere tester her jeg nå, brukt over 300 på to digitale med ukeind :p så nå må tanta komme!!! Jeg venter :p

Chuma skrev:
Clearblue digital er veldig sensitiv. Jeg fikk en supersvak strek på billigstrimmel, men fikk likevel Gravid på den digitale. Tre dager senere fikk jeg målt hcg til bare 33, dvs at den må ha vært kjempelav da jeg fikk den positive testen

Okai:D da må tanta komme:)

Alt håp er jo ikke ute, så lenge du ikke har fått mensen! Lykke til!

Og et tips om du pleier å teste mye, kjøp testene på Ebay. Der kan du få en pakke med to digitale for rundt femtilappen, eller 30 billigstrimler for 30 kr.

Chuma skrev:
Alt håp er jo ikke ute, så lenge du ikke har fått mensen! Lykke til!

Og et tips om du pleier å teste mye, kjøp testene på Ebay. Der kan du få en pakke med to digitale for rundt femtilappen, eller 30 billigstrimler for 30 kr.

Er ingen ivrige prøvere så jeg lurer mest fordi jeg er blitt bekymra av alle symptomene (men det kan jo være kroppen som innbiller seg siden jeg tenker så mye og det kan jo gjøre at TR uteblir også). Men skulle tro at den digitale viste positiv idag siden det er idag jeg venter tr og hcg burde vært over 25 da vil jeg tro. 

Ebay ja, har ikke turt meg innpå der enda jeg ;)

Back
Topp