Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er en oversikt: http://www.pernille.info/testsensitivitet.htmSjakkruta skrev:
Tester fra feks. billigetester.no o.l. nettsider hører til på toppen av sensitivitets-skalaen.
Jeg har nettop tatt to tester fra CB, og på den vanlige pluss minus testen, så kom det svakt pluss, og på den digitale med uke indikator, så sto det ikke gravid....så man kan begynne å lure litt ja...pluss at jeg driv å blør litt, for at jeg skal egentlig ha mens nå. Så jeg venter med å ta en ny test til i morgen tidlig, for å være helt på sikre siden.Polly84 skrev:
Clearblue digital er veldig sensitiv. Jeg fikk en supersvak strek på billigstrimmel, men fikk likevel Gravid på den digitale. Tre dager senere fikk jeg målt hcg til bare 33, dvs at den må ha vært kjempelav da jeg fikk den positive testenChuma skrev:
Alt håp er jo ikke ute, så lenge du ikke har fått mensen! Lykke til!Chuma skrev:
Og et tips om du pleier å teste mye, kjøp testene på Ebay. Der kan du få en pakke med to digitale for rundt femtilappen, eller 30 billigstrimler for 30 kr.