Clear blue plus

Vilhaentil

Vilhaentil
Noen som har erfaring med clear blue plus? Tok en i går på rugedag 12...synes det er en skyggestrek, men har ingen god følelse...

Bildet blir uklart... Tenker at håpet er ute, burde vel ha vært tydelig strek på rugedag 12. Etter fire forsøk, og ingen på frys er det vanskelig å holde motet oppe...

Bildet blir uklart... Tenker at håpet er ute, burde vel ha vært tydelig strek på rugedag 12. Etter fire forsøk, og ingen på frys er det vanskelig å holde motet oppe...
Det skjønner jeg. Men 12 dpo er tidlig. Vanskelig å vite uten bilde❤️

Er den blå da? Skygge uten farge har jeg opplevd, men da er den så svak at jeg må virkelig vri og vende og det har jeg lært at er ikke vits på cb. Når jeg har vært gravid så har det vært blå strek, både svak og tydelig. Når du tar bilde på mobil så trykk på skjermen for å fokusere også ta bilde der det er godt lys :)

Det har dessverre vært mye skygger på CB+ og om man googler CB+ fake positive så får man masse treff...
Håper du ikke øker den statistikken, men at du heller er gravid :)

Hadde riktignok mange strimmeltester, men de har jeg klart å bruke opp...måtte bare sjekke om eggløsningssprøyta var ute av kroppen..skikkelig testesmell...har bestilt nye på fredag, håper de kommer fort som fy... Liker ikke clearblue, er så mye rart med skyggestreker osv...

Back
Topp