Clear Blue graviditetstest

Lillego

Andre møte med forumet
Hei =)
Jeg er 5 uker på overtid, og tok for en ukes tid ca en CB graviditetstest, men den slo bare svaaaakt blått ut på | streken.. Dette var sent på kvelden, etter stort inntak av brus..
De jeg har pratet med så langt mener den da er positiv.. Men jeg er livredd for at det ike skal stemme, så jeg har ikke turt å ta en ny..
Føler også at jeg opplever symptomer som ømme bryster og mens. lignende smerter uten blødning.
Er det noen som har erfaring fra CB testene hvor det har kommet bare en svak | strek?

dessverre har cb sine lurt mange her innne....du skal helst få en tykk strekk for at den skal være positiv.
Det er noen som også fått svak og var gravid....men jeg ville da heller ventet noen dager til med å ta en ny

Du kan jo prøve å ta en test hvor det står gravid og ikke gravid. Då trenger du hvertfall ikke å være i tvil om svaret :) lykke til =)

September_gullet skrev:
Du kan jo prøve å ta en test hvor det står gravid og ikke gravid. Då trenger du hvertfall ikke å være i tvil om svaret :) lykke til =)

enig,men husk at cb digital krever litt mer hsg for at den skal reagere...så denne ville jeg ialefall ventet 3-4 dager med

Foxy84 skrev:

September_gullet skrev:

enig,men husk at cb digital krever litt mer hsg for at den skal reagere...så denne ville jeg ialefall ventet 3-4 dager med

CB og CBD har samme følsomhet som BT.

nei, cb digital krever neste dobbelt så mye hsg en billigtester sine...med billigtester kan du få en svak strek på 8 dpo, men negatvi med cb digital, men venter du til 10-14 dpo så kan den digitale slå ut.

kjenner til det å ikke tro på testene, tok vel rundt 10-15 stk da jeg var gravid med gutten min, hehe også måtte jeg ut å kjøpe et bar cbd så det sto klart og tydelig gravid.hvis du klarer, så vent noen dager til og prøv igjen :)
lykke til! :)

mener du at det er fem uker siden du skulle hatt mens?
det går jo fint ann å reise til legen og ta en blodprøve :)

Hvis det er 5 uker siden du skulle hatt mens, så ville jeg nok dratt til legen ja... Men ta en digital test først ;-) 

Ja, det er 5uker siden jeg skulle hatt mens.. Skal til legen nå på fredag, så får høre hva hun har å si :-) jeg leste på nettsidene til cb, og der stod det at ved stort inntak av væske kunne testen slå ut svakt.. Noen som har hørt om det før?

Som noen har nevnt tidligere.... Ta en digital :)

xlibrax skrev:
Foxy84 sjekk denne:
http://pernille.info/testsensitivitet.htm

BT står ikke på lista, men har følsomhet på 25.

ok da tenker jeg på de billigtestene jeg brukte som var på 10.
Men jeg står forsatt fast at om du tar en billig test på 8 dpo så kan den vise positiv mens cb digital vise negativ;)

Men nå hører det vel til sjeldenheten å teste poitivt så tidlig.
De fleste tester positivt fra 10DPO og til etter IKM.

sant, og så er det også forskjell på den digitale og den med uker..kansje den jeg tenker på

Jeg vil tro CB har samme følsomhet på digital og digital med uker.
De forandrer neppe noe der.

Hvis du er 5 uker over ikm så skal en digital slå ut ja.

Når det er snakk om så lenge over tiden så burde egentlig alle tester slå tydelig ut.

Ta en tur til legen og få sjekket hcg-nivået ditt du :)

Muligens skrev:
Hvis du er 5 uker over ikm så skal en digital slå ut ja.

Når det er snakk om så lenge over tiden så burde egentlig alle tester slå tydelig ut.

Ta en tur til legen og få sjekket hcg-nivået ditt du :)

Enig der. Hvis du er 5 uker på overtid og gravid så er du 9 uker på vei og da skal en cbd slå ut positiv.

Ei venninde av meg fikk en svaak strek med pluss tegn, og hun var gravid:) Jeg testet med billigstrimmel 5 dager før ikm, og fikk en svaaak strek. Tok en digital to dager etter og den viste gravid!!!!

Lykke til;)

Back
Topp