Clear blue forvirring..

Mhla96

Forelsket i forumet
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
7718D63E-F81A-48B6-BD2F-A9FE07F1379F.jpeg5521AE55-380C-4E8A-91D6-836D28F54655.jpeg


Ser ikke så veldig lovende ut for oss denne gangen heller. Clearblue på mandag viste 2-3 mens den jeg tok nå i dag tidlig viser 1-2, er 5+2 i dag..

Noen som har opplevd det samme og endt i MA eller SA? Det ligner veldig på sist gang med SA for oss i mai da clear blue’en aldri gikk opp til 3+5..
 
Dessverre ingen erfaring.. Enn å ta blodprøve for å få det avklart?❤️
 
Vis vedlegget 382238Vis vedlegget 382239


Ser ikke så veldig lovende ut for oss denne gangen heller. Clearblue på mandag viste 2-3 mens den jeg tok nå i dag tidlig viser 1-2, er 5+2 i dag..

Noen som har opplevd det samme og endt i MA eller SA? Det ligner veldig på sist gang med SA for oss i mai da clear blue’en aldri gikk opp til 3+5..
Jeg fikk 3+ selv om det endte i MA så ikke konkluder med at det betyr det samme! ;)

Kommer du deg til lege å få målt HCG?
 
Sniker! Det er stor usikkerhet på disse testene, og også stor variasjon på hvor mye HCG som skilles ut i urinen. Selv fikk jeg 2-3 uker med målt HCG-verdi på 88, og det skal egentlig ikke slå ut på 2-3 uker før HCG er over 200 mener jeg. Hvis du er usikker, drar du til legen og ber om blodprøver med noen dager mellomrom :) Krysser fingrene på at det kun skyldes måleusikkerhet.
 
Vis vedlegget 382238Vis vedlegget 382239


Ser ikke så veldig lovende ut for oss denne gangen heller. Clearblue på mandag viste 2-3 mens den jeg tok nå i dag tidlig viser 1-2, er 5+2 i dag..

Noen som har opplevd det samme og endt i MA eller SA? Det ligner veldig på sist gang med SA for oss i mai da clear blue’en aldri gikk opp til 3+5..
Hvordan går det med deg?
 
Hvordan går det med deg?
Takk som spør, tok en ny test på mandag som viste 2-3, er 6+0 i morgen så tenkte å ta en ny digital da for å se om den har steget. Har TUL neste torsdag så bare går å teller ned dager, jobber en time unna legekontoret og seine dager så har ikke fått tatt noen blodprøver for å sjekke hcg.
 
Takk som spør, tok en ny test på mandag som viste 2-3, er 6+0 i morgen så tenkte å ta en ny digital da for å se om den har steget. Har TUL neste torsdag så bare går å teller ned dager, jobber en time unna legekontoret og seine dager så har ikke fått tatt noen blodprøver for å sjekke hcg.
Så godt å høre! Skjønner det blir utfordrende å få dratt til legen da ja. Spennende med tul, håper du får se et blinkende hjerte og kan senke skuldrene litt :Heartbigred
 
Back
Topp