Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 3+ selv om det endte i MA så ikke konkluder med at det betyr det samme!Vis vedlegget 382238Vis vedlegget 382239
Ser ikke så veldig lovende ut for oss denne gangen heller. Clearblue på mandag viste 2-3 mens den jeg tok nå i dag tidlig viser 1-2, er 5+2 i dag..
Noen som har opplevd det samme og endt i MA eller SA? Det ligner veldig på sist gang med SA for oss i mai da clear blue’en aldri gikk opp til 3+5..
Hvordan går det med deg?Vis vedlegget 382238Vis vedlegget 382239
Ser ikke så veldig lovende ut for oss denne gangen heller. Clearblue på mandag viste 2-3 mens den jeg tok nå i dag tidlig viser 1-2, er 5+2 i dag..
Noen som har opplevd det samme og endt i MA eller SA? Det ligner veldig på sist gang med SA for oss i mai da clear blue’en aldri gikk opp til 3+5..
Takk som spør, tok en ny test på mandag som viste 2-3, er 6+0 i morgen så tenkte å ta en ny digital da for å se om den har steget. Har TUL neste torsdag så bare går å teller ned dager, jobber en time unna legekontoret og seine dager så har ikke fått tatt noen blodprøver for å sjekke hcg.Hvordan går det med deg?
Så godt å høre! Skjønner det blir utfordrende å få dratt til legen da ja. Spennende med tul, håper du får se et blinkende hjerte og kan senke skuldrene littTakk som spør, tok en ny test på mandag som viste 2-3, er 6+0 i morgen så tenkte å ta en ny digital da for å se om den har steget. Har TUL neste torsdag så bare går å teller ned dager, jobber en time unna legekontoret og seine dager så har ikke fått tatt noen blodprøver for å sjekke hcg.