Clare blue

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Jeg blir gal [emoji58] lovet meg selv at jeg denne gangen skal slappe av og stole på at dette går veien! Tok en test med ukesindikator i dag 5+1, og den viste bare 2-3.. jeg ville ha 3+
Vet jo at det er individuelt med HCG men kjenner at jeg ble stressa. Sist svangerskap fikk jeg 3+ nå [emoji58][emoji58]

Jeg blir gal [emoji58] lovet meg selv at jeg denne gangen skal slappe av og stole på at dette går veien! Tok en test med ukesindikator i dag 5+1, og den viste bare 2-3.. jeg ville ha 3+
Vet jo at det er individuelt med HCG men kjenner at jeg ble stressa. Sist svangerskap fikk jeg 3+ nå [emoji58][emoji58]
Du burde ta en om 2 dager igjen. Fikk selv 2-3 da vi var 5+2 på kvelden, og noen timer senere, altså morningen 5+3 fikk vi 3+. Så ikke bekymre deg

Jeg fikk 2-3 i slutten av uke 5, ca 5+5 på kveldurin. Men ble 3+ på morgningen 6+1..
Noen får aldri 3+ så ikke bekymre deg av den grunn.[emoji175]

Jeg tok 4 (!) tester som viste 2-3... Da jeg var 5+4 fikk jeg 3+.... Den er nok rett rundt hjørnet :)

Takk for oppløftende ord [emoji173] dere er bare gode [emoji8] skal ta ny til uka da :D er jo svimmel og uvel så det bør jo være et godt tegn [emoji28]
I dag skal vi kose oss i bryllup [emoji173][emoji173]

Back
Topp