Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA=)) Det første egget overlevde opptining i dag=)) hihi=)) så da har vi fortsatt 1 egg igjen på frys=)) egget de tok ut idag var akkurat sånn som det var etter at de befrukta det før de fryste det ned...*tjihi* NÅ SKAL JEG BLI GRAVID...
Lykke til CiZzYeN da er du snart ruger da, en dag til så får du tilbake gullegget ditt, lykke til på vegen og særlig de to første ruge ukene, holder tomlene for deg snuppa
Lykke til CiZzYeN da er du snart ruger da, en dag til så får du tilbake gullegget ditt, lykke til på vegen og særlig de to første ruge ukene, holder tomlene for deg snuppa
Takk jenter...ja heldivis er jeg ruger igjen i morgen...hiihi...blir spennende[;)] HEGEMW: JAAAA imorgen starter vi som rugere begge to...hihi=)) lykke til vennen[;)] Ellers fikk jeg vite idag at en av mine beste venninner har blitt gravid[;)] hun var 3,5 mnd på vei....åååå jeg ble så glad...[:)][:)][:)] enn om jeg kunne følge hun på veien da..hihi[:)] d hadd vært gøyt det altså[:)][:)]