Civciv

Julie*Lucas

Forumet er livet
Når er gutten din født? Ser ut som om vi har jevngamle gutter[:)]

15. august 2007. Det var en onsdags morgen kl 05.18 og det regnet. [;)]

Enn din?

19. august 07. Han kom 16:59, og det regna her og[:)] 

De er virkelig inne i en herlig alder nå, syns de vokser som ugress! Plutselig er det første skoledag, hihi

Hehe, ja plutselig konfirmant hehe. [;)]

Er helt utrolig hvor mye dem klarer selv når dem er 2 år, er så imponert jeg. Han forstår så ufattelig mye og snakker som bare det. Kjempe fin tid altså. [:D]

Hvordan var fødselen din med han?

Jeg ble satt i gang mandag den 13. august. Og natt til onsdag 15. ble det utført haste keisersnitt. Alt i alt så er jeg fornøyd sånn som det ble. Jeg kom meg fort og reiste hjem allerede lørdag samme uken. Terminen var egentlig 20. august og jeg ble satt i gang uka før pga ekstrem svangerskapskløe.

ORIGINAL: civciv

Hehe, ja plutselig konfirmant hehe. [;)]

Er helt utrolig hvor mye dem klarer selv når dem er 2 år, er så imponert jeg. Han forstår så ufattelig mye og snakker som bare det. Kjempe fin tid altså. [:D]

Hvordan var fødselen din med han?

Jeg ble satt i gang mandag den 13. august. Og natt til onsdag 15. ble det utført haste keisersnitt. Alt i alt så er jeg fornøyd sånn som det ble. Jeg kom meg fort og reiste hjem allerede lørdag samme uken. Terminen var egentlig 20. august og jeg ble satt i gang uka før pga ekstrem svangerskapskløe.

Oj, såpass ja. Svangerskapskløe, hva er egentlig det? Så flott at hastesnittet gikk så fint¨, og at du slapp å ligge lenge på sykehuset[:)]

Fødselen min er et kapittel for seg selv desverre. Lå i fødsel 2 1/2 døgn før det ble hastesnitt her også. Fikk barselfeber, blodforgiftning og lungekollaps 2 dager etter, og lå på intensivavdeling  i en uke, og på barsel isolat en uke etterpå. Lucas hadde en del pusteproblemer, så han måtte ligge på barneklinikken en ukes tid. Han kom akkurat 4 uker før termin, men han var 3380 gram, så jeg tror egentlig at jeg hadde litt feil termmin

Guttungen min var 4230 g 5 dager før termin. [:-]

Litt av en story hos deg ja. [&:] Uff a'meg. Men selv om alt gikk så bra den gangen med meg så er det ks mest sansynlig årsaken til 3 MA jeg har opplevd siste året. Arret inni magen fra ks såret dannet en sammenvoksning inni livmora... Så ks er i grunn skumle greier. [&:]

Back
Topp