civciv

ToSmå2010

Forumet er livet
Har fått med meg at du skal bli satt igang..
Men har ikke fått med meg hvorfor, eller har sikkert det.. Men husker ikke[8D]

Lyst til å fortelle meg??[:D] hehe

Hei, hei. [:D]

Har fått noe som heter iterhepatisk kolestase. [:o] Er forhøyede gallesalter som gjør at det blir svikt i leveren min. Etter uke 36-37 kan det gå over i blodet til babyen min og skade hjertet hennes. Det kan i værste fall ende i fosterdød.[:o]

For meg så er det ikke farlig og vil forsvinne etter hun er født. Eneste plagen jeg har er ekstremt kløe. [&:] Spesielt under bena og inni hendene , men også resten av kroppen. For lever-/gallesykdomen tar jeg medisiner + at jeg hver 4-5 t hele døgnet tar kløstillende som hjelper litt.

Så derfor blir jeg satt i gang og barnet er planlagt født noen uker før terminen. Skal til i gangsdetting uke 36+6 som er onsdag etter påske.

Så jeg er ukentlig på ul og kontroller nå og skal på ul igjen i morra. Godt at jeg blir bra fulgt med på. [:)]

Aha.. Uff hørtes ikke bra ut da.. [&:]
Godt at de passer på dere[:)][:)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Aha.. Uff hørtes ikke bra ut da.. [&:]
Godt at de passer på dere[:)][:)]

Slitsomt for meg med den ekstreme kløen og stressende fordi det i værste fall kan skje noe med ungen. [&:] Gleder meg enormt tilå bli ferdig nå. [:)]

Er så glad for at dette blir tatt seriøst og jeg blir kontrollert så mye som jeg gjør, det er betryggende.

så bra at de passer skikkelig på deg[:)]
Lykke til[;)]

Takk Carinasverden.[:)]

Back
Topp