City mini gt

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Noen som har erfaring med denne?

Har kun erfaring med City mini, men den er genial som vogn på reiser eller turer inn/ut av bil. Slås veldig enkelt sammen/opp med bare en hånd. Tar liten plass, full liggestilling, fantastisk kalesj/solskjerming og en mye mer fullverdig og "ordentlig" vogn enn de fleste triller. Men kunne ikke tenkt meg å ha den som hovedvogn. Hovedsakelig pga de små hjulene (håpløst i ulendt terreng og snø), hjulene er hakket bedre på gt versjonen da. Men også pga den er såpass liten at den blir litt ustabil med bare 3 hjul synes jeg. Føler meg mye mer komfortabel med å ta bussen med og la ungen sove ute i en 4-hjuling som ikke velter så lett. Men vogna har aldri veltet altså, så den er sikkert mer stabil enn jeg tror ;)

Jeg har gt som ekstravogn, veldig fornøyd med den :) mye bedre enn andre små triller, god å trille, super kalesje og tar liten plass sammenslått.

Har City Mini og gleder meg mye til å bruke den igjen!

Jeg har en Emmaljunga vogn også, men synes den er tung og får den ikke med i bilen min. Derfor har jeg kjøpt bagdel til City Minien slik at det er den vognen jeg har med meg når jeg skal noe, mens den andre blir brukt hjemme og nær vi skal noe sted med mannen sin bil.

Hadde jeg skulle kjøpt ny vogn denne gangen hadde jeg gjerne tenkt meg City Elite da jeg synes det er en super vogn og har god demping (det har ikke City Mini, men GT skal ha det). Prøvde å få mannen til å bli med på å oppgradere til en GT pga dempingen, regulerbart styre og lufthavn men kom dessverre ikke noen vei med det da vi har en annen vogn som fungerer.

Back
Topp