City cross

I89

Flørter med forumet
Hei Har begyndt å orientere meg i den store barnevognjungelen;) Så har jeg fått litt sansen for emmaljunga city cross;) er det noen som har erfaring med denne vognen?

Vi har denne vogna og jeg ELSKER den :D Aldri om jeg kommer til å bytte den ut mot noen annen :)

Garanterer deg at du blir fornøyd :)

Jeg har også begynt å tenke på den! Jeg så egentlig for meg edge duo, men så så jeg den i virkeligheten, og syns den virket klumpete... Det eneste med city cross var at bagen kanskje virker litt liten? Er den det?? Må jo ha skinn og vognpose osv oppi der...

Vi har denne, og er kjempefornøyd. Med lillemor hadde vi egentlig bestemt oss for mondial, men da vi så den i virkeligheten så ombestemte vi oss. Den var stor som et fjell. City cross er nett og lett. Samtidig synes jeg ikke bagen er av de minste heller. Også er det veldig greit at man kan endre sitteretning på sportsdelen.

Lykke til med vognvalget!

Har egentli også bestemt meg for denne, men vi skal jo ha barn midt på vinteren så det må jo være noe plass i denne. er det noen som har erfaring med om det kan bli for trangt??

Jeg har målt madrassen til bagdelen på City Cross med andre større vogner, og det er kanskje 1-2 cm på lengden, ellers ingen forskjell. Den ser mye mindre ut siden den ikke er firkantet, men svinger litt inn ved føttene. Men ungene trenger jo ikke å ligge å skreve heller da ;p Og om du har vinterpose så går det fint an å rulle den sammen nederst og legge den på toppen under fotposen så det ikke tar noe plass.

Jeg har den, og ikke noe negativt og si om den :) Som bolla sier så den bare et par cm mindre. Gutten min er født i november, og hadde aldri noe plassproblemer. Byttet sportsdelen, før den var for liten . Er ofte ikke så gamle før de vil opp og se litt.
Jeg er ikke noe vognekspert, men av emmaljunga- og simovogner, hadde jeg definitivt gått for den :)

Ååå.. jeg har også sett på denne vognen! Og faktisk bestemt meg for å kjøpe den. Så er ganske kjekt å se at dere anbefaler den vognen :)

Tusen takk for alle svarene:) Med så masse gode tilbakemeldinger er jeg nå 100 % sikker på at det er denne jeg velger;)

ble veldig fristet av så mange bra tilbakemeldinger på city cross, så nå tror jeg nesten det er den vi også kommer til å gå for!

Vi har city cross, fantastisk vogn. Brukt i nesten tre år sammenheng, fine vogna.
Vi kjøper bare ny bag (pga selene til å bære). Eneste som ble ødelagt var underkurven, pga aggresiv trappehumping :P. Har kjøpt ny underkurv, og det kostet oss 150,-

Back
Topp