City cross understell

bama

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg er usikker på valg av understell til City cross. Hva mener dere er best av classic understellet (som har kurv av stål eller hva det nå er) kontra det med kun tøytrekk som kurv?

Det samler seg fort "møkk" som sand og støv i understell av stoff.. men jeg syns det ser finere ut :P
også tror jeg den av stål takler litt mer tyngde.. fordi jeg har noen forskjellige typer vogner, og de med stoff-understell "siger" litt mer ned mot bakken hvis det er mye ting under, men det gjør ikke den andre ;)

Så hvis man vil tenke praktisk, så tror jeg man bør gå for det classiske ;)
Men tenker man mest på utseende, så er det finere med stoff (etter min mening da)..

Kommer kanskje litt an på hva du skal bruke vogna til? Er stålunderstellet med mange små hull i? I så fall vil det jo skvette vann, gjørme osv. under i fra på det som ligger i kurven. En tøykurv vil på andre siden bli skitten og våt.. Så jeg vet ikke jeg :P

Hmm. Noen som mener det classice også bråker/skrangler. Noen som har erfaring? Jeg synes det classice er finest, mens det andre mer praktisk.

Hmm, leser at sportsunderstellet er bedre å trille og enklere å snu?

Hei!

Vi har det understellet med stoff. veldig fornøyd med det, da det er så solid :) Har ikke opplevd at noe har blitt vått/sølete. Vi brukte jo vognen ute om vinteren med mye snø også, så dette la jeg meg ikke særlig opp i :)

Synes også vognen ser litt finere ut med den sorte bunnen, men dette er en smaksak :) Den tåler mye vekt synes jeg :)

Hmm. Noen som mener det classice også bråker/skrangler. Noen som har erfaring? Jeg synes det classice er finest, mens det andre mer praktisk.

Vårt bråker ikke i det hele tatt, å jeg er kjempe fornøyd med det :)

Back
Topp