City cross emmaljunga

Vi hadde den til førstemann, og kommer til å bruke den denne gangen og. Jeg har vært veldig fornøyd! Liten og nett, god å trille og enkel å slå sammen og pakke inn i bilen. :)

Enig med Lillelie her. Vi hadde også denne til første, og kommer til å bruke den nå også :)
Viss jeg skulle påpekt noe, så var det at jeg hadde ikke kjøpt med sportsdel igjen. Ble nesten ikke brukt... hadde en slags paraplytralle som ble brukt på kjøpesenter og sånn..

Vi har brukt den til de to første kidsa og kan absolutt anbefale den :) Det var en liten overgang begge gangene å gå fra bag til sportsdelen, da denne er vesentlig tyngere, men det går seg til! Trygg, robust og lett og trille :)

Hadde gått for den denne gangen også hadde det ikke vært for at vi trenger en søskenvogn...

Vi har super nitro, den har helt lik sittedel og bag som City cross, bare med svinghjul.
Kjempefornøyd med den hvertfall!
Anbefaler lufthjul på det sterkeste

Hadde den i starten til nr 2 og hatet den. Var så lav at vi måtte bøye oss for å trille, følte at ungen lå på bakken. Veltet lett om noen kom borti vognen feil eller vi hengte på en liten stelleveske.

Elsket den! Fantastisk kvalitet og praktisk og ikke minst den fineste vogna synes jeg ! :)
Skal ha en sånn nå og :)

Vi har super nitro, den har helt lik sittedel og bag som City cross, bare med svinghjul.
Kjempefornøyd med den hvertfall!
Anbefaler lufthjul på det sterkeste
Hvordan er super nitro i snø? Vi har nitro city etter førstemann, men den har mindre hjul og ikke så god å trille i snø så vurderer å bytte understellet til super nitro i steden.

Hvordan er super nitro i snø? Vi har nitro city etter førstemann, men den har mindre hjul og ikke så god å trille i snø så vurderer å bytte understellet til super nitro i steden.
Jeg synes den fungerer bra. De svingbare hjula er jo mye større enn på nitro City. I tillegg har vi lufthjul.

Da har vi bestilt super nitro etter å ha prøvd ut svingbare hjul i butikken :) ganske praktisk at man kan låse hjulene om man ønsker. Gleder meg til å ta den i bruk!

Back
Topp