City Bag VS City Cross Supreme

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Noen som har erfaring med City Cross og disse bagene? Eller som har erfaring med hva man faktisk trenger av bag til sommerbaby? Jeg vurderer Emmaljunga City Cross. Men vet ikke hvilken bag.. Heller mot Supreme, men ville ha noen innspill fra dere.. :)

Jeg vet at i City Bag er det ikke samme muligheter for lufting som i Supreme.
Og jeg vet at City Bag ikke har vuggefunksjon, det har Supreme.
Og sol- og insektsnett følger kun med Supreme.
(ifølge Emmaljunga sin sammenligningstabell på emmaljunga.no)

Noen som vet hva man trenger av lufting, vugging og diverse?Er det nødvendig med det ekstra Supreme har?

Ingen som vet noe? :D
KAnskje spørre de i butikken da (selvom de sikkert er mest opptatt av å få solgt det dyreste ;) )

Jeg ville kjøpt Supreme om jeg hadde økonomi til det. Kjøpte derimot en vanlig city bag på bruktmarkedet som ser fin og ny ut. Sparte ca 2000 kr på å ikke kjøpe ny Supreme bag. Myggnetting fulgte med (ikke integrert).

Alt dette ekstrautstyret til Supreme bagene er sikkert kjempebra, men jeg tror neppe det er noen krise for babyen verken at luftefunksjonen er hakket bedre eller at det ikke er vuggefunksjon. Babyer har klart seg helt fint uten dette i mange år :)

Ja, det er sant :) Men tror vi går for supreme. Så kan vi ikke klage på at den ikke har nok lufting i allefall :)

Vi hadde Nitro City'n.. og etter anbefaling på butikken, så endte vi opp med Voksi Classic pose med sommerdyne. Vi kjøpte bærebrett med håndtak som vi la inne i posen og kunne på den måten løfte posen inn og ut av vognen lett som bare det. Veldig kjekt, lettere og enklere for oss som bor i 3. etasje i blokk.

classic-multifunctions_product_info.jpg

Jeg har city bag og jeg har aldri hatt behov for vuggefunksjon, og ungen min grein mye de første 2-3-4 mnd...
Det med lufting merka jeg ikke noe til, har sommerbarn.
Kjipt det ikke var myggnetting, men ikke noe jeg savnet. Bruker sporsdelen med myggnettingen, men ser bla svigers bruker løst nett kontra det i sportsdelen :P

Back
Topp