Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne finnes kun i automatgir ikke sant? Funker det greit?Vi har C4 Grand Picasso, den som blir 7-seter ved behov. Den har tre individuelle bakseter (kan og flyttast framover eller bakover kvar for seg for å lage bedre plass i baksetene eller bagasjerommet, alt ettersom behov), alle tre har isofix. Det er og isofix i passasjersetet framme.
Vi har hatt bilen i 1,5 år og er veldig fornøgd. Har så langt hatt to beltestolar baki, men skal ha babysete og til våren. Men trur eldste veks ut av sin beltestol før den tid.
"Vanlig" C4 Picasso trur eg er ganske liten i forhold, men eg har ikkje prøvd den.
Riktig. Eller, du kan velge å gire manuelt, men bilen overstyrer valget om den blir misfornøyd. Fungerar heilt fint, veldig lettkjørt og behagelig!Denne finnes kun i automatgir ikke sant? Funker det greit?
Takk for svar.. Vært å sett en bil i dag. Liker alt av utstyr og tilbehør.. Så er nesten forelska bortsett fra automat gir skremmer littRiktig. Eller, du kan velge å gire manuelt, men bilen overstyrer valget om den blir misfornøyd. Fungerar heilt fint, veldig lettkjørt og behagelig!
Den fins i normal manuell gir ogDenne finnes kun i automatgir ikke sant? Funker det greit?
I min prisklasse finnes bare 7 seter i automat ;-)Den fins i normal manuell gir og![]()
Trudde 7-seteren berre var automat eg. Men eg kan jo antagelig ta feil eg og, haha.Den fins i normal manuell gir og![]()