Cissi

Ja har tenkt på deg.....[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Delia

Ja har tenkt på deg.....[:)][:)][:)]
[:)]

Hei jenter[:)]

Titter innom av og til men er ikke så veldig aktiv lenger...akkurat nå har jeg det litt tøft i hverdagen...e begynt å jobbe i håp om at en dag kan jeg få et lån så jeg får kjøpt meg en bolig istedenfor og leie...så vi kan få litt større plass og ungene kan få hver sitt rom istedenfor å dele...

+ bf har ungene anna hver helg ennå (fredag etter skole til søndag kveld) Han kan vist ikke ha de mer enn det...noe som irriterer meg...[&o] og så bruker jeg mine ungefri helger på å jobbe men det har jeg egentlig valg selv pga jeg vil...orker ikke sitte alene hjemme...

Livet er tøft men jeg håper en dag at lykken snur seg til meg en dag...

Takk for at dere tenker på meg jenter...det varmer så mye at jeg blir rørt...

Der var du jo! [:)]

Håper virkelig du får kjøpt noe etterhvert, noe som bare blirr ditt og ungene sitt [:)] Skjønner godt du bruker dine ungefrie helger på å jobbe, det er jo ikke så moro å bare sitte hjemme alene... og fysjameg til bf, kan ikke ha de mer enn som så?! Det er jo mindre enn "vanlig" samvær!

Synes du er kjempetøff jeg Cissi! [:)] En dag, om ikke så lenge, så skal du se at lykken har snudd, og at du lever i konstant solskinn! [:)]

Husk å stikk innom oss for oppdateringer etterhvert, vi tenker jo så masse på deg!

Takk for det Skrållan[:)]

Å Cissi,håper lykken kommer seilende med vårlufta. Syns du har hatt det tøft altfor lenge.Håper du finner et sted å kjøpe og at solen skinner på deg fremover! Masse klemmer!![:)]

Back
Topp