Cirkus

Linnselusa

Elsker forumet
Noen som har vært på cirkus med sine små enda? Tenkte å ha litt egentid med eldstemann og dra på cirkus neste helg. Vet ikke om han klarer å sitte stille eller blir redd. Noen med erfaringer de vil dele?

Ja jg hadde med Chris, det var stor stas for oss begge[:D] Jeg satt meg på en benk ved en trapp, så Chris satt seg i trappa, og reiste seg og hoppa og koste seg [:D] Anbefaler det på det sterkeste[:D] http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=14518825

tenkt egentlig å dra på cirkus for noen uker siden men det var kl 19,og det syntes vi var for seint til tuva.+ at cirkuse var inne i folkeshus[8|] å dyre billeter[:-]

Har ikke prøvd ennå nei. Tror Julie vil bli veldig redd og vil ut av teltet.
Skulle vært "prøvebilletter" til foreldre som skal ha barna med for første gang, slik at vi fikk pengene igjen om vi ikke ble der mer enn 10 min.[8D][:D]

ORIGINAL: Trine83

Skulle vært "prøvebilletter" til foreldre som skal ha barna med for første gang, slik at vi fikk pengene igjen om vi ikke ble der mer enn 10 min.[8D][:D]

hehe det hadde vært noe ja[:)]

ORIGINAL: Trine83

Hehe, ja det hadde vært noe.
Vi har kjøpt de dyreste billettene så det er dumt om han ikke tørr være der nå! [8D]

Back
Topp