Cirkus Arnardo

Mamzen06

Glad i forumet
der skal me imårrå kveld!!!
kan tro det er ei jenta som gleder seg stort til det!!!
blir jo seint da men.. begynner 18.30 og varer i 2timer.. å me må gå med båt hjem, så er ikke hjemme før i 21.30 tiden kanskje seinere... men men.. får ta med kveldsmat å pysjen, så gjer det ingenting om hu sovne.

Så kos! Jeg kan tenke meg til at Gaute kommer til å like sirkus, men vi droppa det pga tidspunktet. Det var bhg dag dagen etter.

Dere får kose dere masse![:D]

så morro[:)]

er ikke så lenge siden vi var på cirkus og det slo ann det...han ble litt urolig på slutten, men da elefantene kom inn satt han stille som en mus og stirra[:)] helt fasinert!!!!

fikk kveldsmat der( en pølse i brød vi kjøpte i pausen[8D]) og tok på pysj og slikt i bilen!!!
trodde han kom til å sovne i bilen hjem, men nei da han pratet som en foss og skulle tydelig fortelle alt til pappa når han kom hjem[:D]

sovnet som en stein, med en gang han la seg... mellom 22-22,30( ble jo sent da, men vi hadde ingen planer dagen etter)

kos dere masse[:D]

så gøy!!!!!!!

må ha rapport om det var bra, for de kommer hit  igjen nå og jeg har veldig lyst å på sikus med han[;)]

ORIGINAL: pupple

så gøy!!!!!!!

må ha rapport om det var bra, for de kommer hit  igjen nå og jeg har veldig lyst å på sikus med han[;)]

Rapport skal bli!![:D]

ja da er Hanne hos besta, som skal prøve å slitte hu litt ut slik hu vil sove litt på dagen i dag! i natt satt hu i senga å ropte "eg vil på sikus!!" så me har ikke hatt så veldig god natt...[&:] kjenner eg blir litt stressa av at det er så seint, men me skal jo ingenting imårrå(elle..eg skal på jobb, men Hanne skal ingenting)  

Back
Topp