Cirkus Arnardo i Oslo

Sinderella

Glad i forumet

Noen som vet om det finnes slike 50% kupponger noe sted? Eller gir de ikke ut det noe mer?

De har jo alltid gjort det før mener jeg!?

Kanskje det er noen her inne som har noen "rabattkoder" eller noe?

Noen som har vært der forresten?

Jeg fikk rabattkuponger i posten -60kr pr billett. Vi var der på lørdag og datteren min på 5 år var strålende fornøyd :)

Og dette tør dere skrive på BV? 

Labambie skrev:

Hehe... hvorfor skulle jeg ikke skrevet dette??

Ja i alle dager, HVORFOR skulle vi vel ikke kunne skrive dette her inne?

Fordi folk mener at dyrene på cirkus ikke har det bra osv? At det er dyremisshandling?

Sinderella skrev:

Ja i alle dager, HVORFOR skulle vi vel ikke kunne skrive dette her inne?

Fordi folk mener at dyrene på cirkus ikke har det bra osv? At det er dyremisshandling?

ja vil tro det er derfor ja... Dette er jo ingen hemmelighet at de forholdene der ikke er i nærheten av optimal for elefanter. Nei her koser vi oss ikke på andres bekostning.

Labambie skrev:

Hehe, vet du, det tenkte jeg også når jeg så overskrifta;)

Har vært på sirkus selv maange ganger i barndommen jeg altså, så jeg dømmer ingen:)

Nesten skuffa over at det ikke har blitt en 3-4 siders tråd allerede :P

Folk får gjøre som de vil :)
Norske sirkus er ikke de verste. Tilstander på enkelte kjøttproduksjonsgårder er verre enn forholdene på norske sirkus. 

Går jeg på sirkus nå, er det dyrefrie, men var på vanlige sirkus da jeg var lita. 

Herregud folk!Må dere krangle på absolutt alt??
Ett spørsmål, og folk er nødt å klikke i vinkel. 
Ja, vi vet at mange reagerer på sirkus, men det er ikke behov for å stoppe de som vil dra dit. 

Rødtoppen Hissig skrev:
Ja, vi vet at mange reagerer på sirkus, men det er ikke behov for å stoppe de som vil dra dit. 

Har noen klikket her da?!:)

Jeg forventet verre da for å si det sånn;)
Jeg reagerer ikke noe særlig heller jeg, for å være helt ærlig. Men så har jeg heller aldri satt meg inn i forholdene hos norske sirkus, så jeg vet ikke helt hva jeg snakker om heller. Vet bare at jeg har mange og gode minner fra sirkus i barndommen, og det er alt:)

Rødtoppen Hissig skrev:

krangle? å faktisk ha meninger og noen av oss ulike meninger er jo ikke å krangle... Det er fritt fram alle kan da gjøre som de vil, jeg kan ikke og skal ikke stoppe noen fra det, men jeg må da kunne ha en mening og yttre den når det passer meg, iallefall her inne. Sist jeg sjekket het dette et diskusjonsforum.

Rødtoppen Hissig skrev:

Du var tydeligvis ikke tilstede sist noen spurte om noe med sirkus her inne, da var det flere sider med kommentarer om at sirkus var dyremishandling osv. Syns da ikke denna tråden har vært noe ille i det hele tatt jeg....

Back
Topp