Circus fødeavdelingen

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Sitter og ser på fødeavdelingen og blir like forbauset hver gang hvor mye familie alle har med seg inn når dem skal føde. Er det normalt? Er jo mer som et circus. 4-5 stk + lege og jordmor liksom og alle med hver sine meninger om hva som er best! Ikke jeg som hadde orket... Når jeg har vondt så vil jeg bare ha fred ;)

Jeg kunne aldri tenkt meg å ha flere enn samboer med meg når jeg skal føde.

Huff, skjønner ikke de folka.. Helt neddopa og bare ligger der å venter på at de skal presse med hele familien som tilskuere. Glad det ikke er meg...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Æ hadd klikka om det hadd vært så my folk nemme mæ når æ skulla født :b kun sambo får vær med, og om han ikke e heim så e det kun bestevenninna som ska vær der! Æ kaste ut alle andre ;)

Ha tekt på det same mange ganger..., så mens hodet er på vei ut skal hele familien titte på dette underet som skjer...
Nei huff hadde ikke vert meg....

Her er det kun sambo jeg kunne tenkt meg å ta med meg., han har eksamen 21 mai så om jeg skal føde da må jeg gjøre det aleine....

Nei, BF holder. Hadde aldri klart å ha med meg familie. Blir litt intimt på en annen måte, så her er det bare han jeg slipper helt inn som får være med :p

Har alltid lurt på det der eg og.. hos meg holder det med mannen:p

Den amerikanske versjonen er jo bare SÅ amerikansk! Her virker det som alle kommer inn til en avtalt tid, alle blir dopa ned med epidural, ligger å venter stille og rolig på 10 cm og SÅ starter dramatikken! med voldsomt dramatisk musikk, en skokk med leger og sykepleiere, og et skremselsbord rigga med sakser osv.

Det er bare så unaturlig som det går an! også er det hele klippa ihjel som en dårlig dramaserie. Likte den fra England jeg!

Haha jeg stod for en gangs skyld tidlig nok opp til å se fødestuen også viser det seg at det som går på tv nå - har jeg sett! :-P

Back
Topp