Circle of security (cos)

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Noen som "bruker" den?
Den har gitt meg en del aha opplevelser

Ja, har gått kurs, og bruker kunnskapen i det daglige. Kjempe nyttig. :)

Ja, fått kurset. Jeg mener det burde være et obligatorisk kurs for alle foreldre. For kurset gjør deg en bedre foreldre(så lenge man følger trygghetssirkelen).

Går kurs nå. Føler ikke jeg har fått så mye ut av det foreløpig, og ikke noe nytt egentlig. Men sliter litt med å følge med og, pga dårlig søvn for tida.

Vi begynte, men måtte hoppe av pga ekstremt lite søvn på meg. Baby med kolikk. Jeg klarte ikke å få meg med noe i hele tatt, så når de spurte oss om forskjellige ting, så skjønte jeg ikke hva de spurte om:P Var helt fjern.

Jeg er COS-Veileder, og bruker det naturligvis masse. Anbefaler alle å gjennomføre ett kurs hvis dere får muligheten :)

Vi fikk gå på utvidet kurs på BUP pga et barn med vansker. Så utrolig nyttig ift alle barna våre! Gjorde mye av det fra før, men godt å være ekstra trygg på sitt ståsted i møte med egne tanker og andres meninger om at "burde man ikke heller gjøre sånn og sånn".
Er man først obs på sirkelen så ser man den overalt
Nå fikk jeg spark bak til å hente frem mappen og repetere litt

Har blitt kjent med COS via jobb i barnehage, og tenker nok at mye av det blir brukt hjemme også :)

Går kurs nå. Føler ikke jeg har fått så mye ut av det foreløpig, og ikke noe nytt egentlig. Men sliter litt med å følge med og, pga dårlig søvn for tida.
Uff så kjedelig. Håper du føler du får nytte av den etterhvert. Og at du kanskje kan gå tilbake å friske opp litt

Uff så kjedelig. Håper du føler du får nytte av den etterhvert. Og at du kanskje kan gå tilbake å friske opp litt
Kanskje det hjelper etter at kurset er ferdig, men foreløpig så ser jeg ikke hva det er å bruke enn hva jeg allerede gjør. Også skal jeg være ærlig å si at jeg blir mer stressa av ho på folkom videoene. Syns ho er mer slitsom å høre på/se på enn at det blir lærerikt :/

Back
Topp