Circadin...

forvirretmor

Gift med forumet
Har jeg tatt i kveld.Er såååå spent på om det virker! Har sovet ca 2 timer de siste nettene og det er ikke holdbart i lengden...
Orker ikke medisner som gir meg hangover og de fleste sovemedisiner virker ikke på meg så nå skal jeg prøve dette.

Noen som har gått på de? Hva synes dere,virker de?[:)]

dytter for deg snuppa.. Håper du og B sover kjempe godt i natt[:)]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

dytter for deg snuppa.. Håper du og B sover kjempe godt i natt[:)]

Ja,dette har jo vært helt horribelt.Nå sover nemlig B som en drøm natta lang! Og JEG sitter våken OMG!

Her bruker sønnen vår de, eller brukte de, for fortiden har de ingen virkning....:-(
Men han har ikke hatt hangover av de, jeg har prøvd de også og jeg opplevde ikke det heller.

ORIGINAL: Luna Lovegood

Her bruker sønnen vår de, eller brukte de, for fortiden har de ingen virkning....:-(
Men han har ikke hatt hangover av de, jeg har prøvd de også og jeg opplevde ikke det heller.

Det er bra! De satte meg på Remeron for litt siden og det var helt grusomt. Nei og nei for en hangover...

Skal jeg være helt ærlig så er jeg veldig skeptisk til de. Fastlegen min sier det at å sove meg til å sove er som å legge ned en hest. Men hun var ikke der så da ble det sånn[:)] Får gi det en sjanse[:)]

Har brukt Circadin over en lengre periode i høst. Min erfaring:

-vektoppgang!
-måtte ta de tidlig, sånn ved 21.00-tiden på kvelden for at de skulle virke til jeg la meg. Sov da 2-4 timer og var lys våken igjen.
-ingen hangover-effekt

ORIGINAL: Amy09

Har brukt Circadin over en lengre periode i høst. Min erfaring:

-vektoppgang!
-måtte ta de tidlig, sånn ved 21.00-tiden på kvelden for at de skulle virke til jeg la meg. Sov da 2-4 timer og var lys våken igjen.
-ingen hangover-effekt

Var i grunn litt sånn jeg så det for meg ja,om jeg over hodet sovner... Jeg sovner ikke på to apodorm en gang når det er sånn som nå.

jeg prøvde de og syntes de virket veldig dårlig... måtte ta de kjempe tidlig for at de skulle virke og til tider virket de ikke i det hele tatt... vond ettersmak hadde de også..

Back
Topp