Cipralex og bli gravid?

Jeg gikk på cipralex og ble gravid nesten med engang etter ppillelsutt, men måtte slutte på cipralex da dem ikke har nok dokumentasjon på hvor mye baby blir berørt, og dem må følge ekstra med på babyen etter fødsel om mor har hatt dem under svangerskapet.

Jeg gikk på cipralex og ble gravid nesten med engang etter ppillelsutt, men måtte slutte på cipralex da dem ikke har nok dokumentasjon på hvor mye baby blir berørt, og dem må følge ekstra med på babyen etter fødsel om mor har hatt dem under svangerskapet.
Hvordan var det å slutte da du ble gravid?

Sånn som jeg har vært de siste årene så er jwg veldig sikker på at psyken er en del av hvorfor vi ikke blir gravid, men jeg er så skeptisk til medisiner så jeg er ekstremt usikker på om jeg skal tørr å begynne på dem.

Hvordan var det å slutte da du ble gravid?

Sånn som jeg har vært de siste årene så er jwg veldig sikker på at psyken er en del av hvorfor vi ikke blir gravid, men jeg er så skeptisk til medisiner så jeg er ekstremt usikker på om jeg skal tørr å begynne på dem.

Jeg sliter med angst og depresjoner, og for min del hjalp cipralex veldig, og det har blusset opp nå etter jeg sluttet, så jeg ser fram til baby er ute så jeg kan begynne igjen. Siden du enda ikke er gravid så vil jeg anbefale deg å gi dem en sjangse da dem er ganske «Snille» i den betydning at dem ikke er avhengighetsskapende og lite bivirkninger ❤️ Nå vet jo ikke jeg hvilke diagnose du har, men om du har noe i samme retning som meg så kan cipralex hjelpe deg❤️

Back
Topp