cile30

twinanne

Forumet er livet
Da blir du snart ruger du også da, kaller deg en halv ruger jeg ettersom vi ikke hvet om dere greier å fange egget på veien ned. Men du for slenge deg med i ruge gjengen, du er jo snart i de 2 ukene du også om 2 dager, eller nærmere sakt ca, 36 timer etter el-sprøyta. Har du noen tstdag du kan fortelle til oss? hvis ikke så kan du jo si 15-16 dager fra sprøyta de. DPO13-14. (DPO=Days past Ovulation =dager etter eggløsningen)

Lykke til jenta vår

tjihi, skikkelig stas med egen post[:D]

setter jo el sprøyta i morgen, så 11-12 kan jeg sjekke,... skal inn til blodprøve 3mars. Er både redd og nervøs, men dette går bra [&:] 

Har veldig god støtte i moren min (i tillegg til samboer), får kjeft bare jeg løfter en pose.. hehe..[:D] 

tusen takk for at dere får meg til å føle meg så hjemme her hos dere

jeg har et litt dumt spørsmål...........
det kan jo ikke gjøre noe om vi starter prøvingen før det er gått 24 timer??

Bare sett igang dere desto bedre[:D] Dersom han greier 3-4 dager på rappen så gå for it girl!!!

hehe, han MÅ klare det[:D] 

da er siste sprøyte satt, fikk akupunktur i dag også, så nå er jeg klar.... 

har tatt 2 sykedager fra jobben også, ettersom det er sinnsykt stressende der. vi rekker så vidt å gå på do i løpet av vakten og spise kan man bare glemme... kjenner at de siste 2 nattevaktene tok litt knekken på meg, så nå skal jeg bare slappe av[:D]

Masse lykke til.

Back
Topp