Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så bra du føler deg i god form. Rugedag 9 er vel i tidligste laget vel... Mine tidlige tester ble jo svaaakt positive lenge etter fristen var gått ut, det var dag 10 og 11...
Lykke lykke til, og jeg krysser alt jeg har for at du kommer inn i Juni forumet!! [:)]
Håper det bare er litt tidlig for deg, og det er det jo selvfølgelig også, jeg hadde nok mer flaks med min tidlige positive test, og det kan ha litt med hvor fortt kroppen vår sender ut HCG i urinen også.
De fleste får vel positiv sener mener jeg, krysser fingrene alt jeg kan for deg snuppa.
Jeg hadde negativ test på rugedag 9. Varierer jo litt hvor raskt egget eventuelt fester seg, og dermed også hvor raskt hCG-produksjonen settes igang. Krysser fingrene for at du om noen dager får en positiv test. Nå vet du hvertfall at om den blir positiv så skyldes det hvertfall ikke en eventuell EL-sprøyte [;)]
Må bare også fortelle at jeg tok en test dagen etter EL-sprøyta, bare for å se hvordan en positiv test så ut [8D] Hadde kjøpt en pakke med to vanlige CB. Den ene tok jeg dagen etter EL-sprøyta, og den andre på testdagen, Begge positive, så fikk nok tak i "rette" testpakken der [;)]