Chumas dagbok - Et mirakel på vei til verden

Lykke til i morgen.! Når kl skal dere på ultralyd? :)
 
Lykke til i morgen! Kommer til å gå strålende :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Masse lykke til i dag :)
 
Jeg sniker litt:) lenge siden jeg har fulgt med på deg, men fikk deg i tankene i dag mens jeg slappet av på sofaen. Veldig glad for å lese at svangerskapet går bra, og håper det har gått bra i dag.

Stor klem.
 
Har chuma fått ny profil? Ser ut som hun er slettet?
 
Venter spent på oppdatering
 
Håper virkelig det gikk bra i dag. Men kjenner jeg er bekymret da profilen er slettet...


Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Oh no....tenker det samme som Jentemamma'n! ...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Håper av hele mitt hjerte at det har gått bra på ultralyd idag ♡

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Håper alt var fint i dag!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Den tanken sank inn i meg som en tung stein så snart jeg oppdaget at profilen er slettet.

Virkelig, virkelig..... åååhhhh, som jeg håper det er en annen forklaring!
 
Chuma har valg å slette sin profil. Hvorfor vet jeg ikke. Men håper alt er bra med henne.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
I dag jubler vi for 24 uker! En viktig milepæl i et svangerskap! Dette er en lykkelig dag - lillegutt i magen sprudler av liv, og har ingen planer om å komme ut på lenge ennå. Og broren min kommer hjem etter et 5 mnd opphold på Bali, det er også noe jeg har gledet meg til! Sola skinner, William har fri fra barnehagen, så nå skal vi kose oss sammen i 4 flotte dager. Livet er bra, dere! :)
 
Og nå har jeg vært på flyplassen og hentet en slektning fra Ungarn som kommer og skal være hos oss hele sommeren. Han er utrolig flink med barn, og William bare elsker ham, og har gledet seg lenge til han skulle komme. Han hadde også med seg 2 kg nyplukkede kirsebær fra hagen til svigermor i Budapest, så nå ble dagen vår enda bedre! :)
 
Så godt å lese!

Kos dere

fra app
 
Back
Topp