Chumas dagbok - Et mirakel på vei til verden

En tråd i 'Våre Dagbøker' startet av Chuma, 20 Mar 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Raro Elsker forumet Desemberskatter 2016

Så god gutten din er :) Blir helt rørt..:)

2. gla'jenta78 Elsker forumet MAI 2013 Septembermødre <3

Dagen før Olai sin ett års dag er det to år siden vi mistet lillemann. Jeg har lovet meg selv, og lillemann når han var i magen at jeg aldri skulle glemme han...men jeg har også lovet meg selv at tapet aldri skal overskygge kjærligheten til Olai, hans feiringer og spesielle dager. Lillemann bor for alltid i hjertene våre, men Olai er her og nå...og ingen sorg skal få frata han all den oppmerksomheten han fortjener :) Jeg glemmer aldri lillemann, jeg har bare flyttet hovedfokuset og det veit jeg lillemann ville ønsket for sin lillebror :)
    Jeg tror William er en klok liten gutt, og vi har nok mange noe å lære av barnas enkle måte å se verden på :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. villvin Forelsket i forumet

Har fulgt med på deg nå å v forige svangerskap. Sitter med tårer i øynene hver gang jeg tenker på deg og leser om deg. Lei meg pga det som har skjedd, men like mye rørt over deg og familien din som klarer å reise seg opp å være så positive og ja, har ikke ord for hvor stor respekt jeg har for deg og dine. Du har en helt utrolig positiv og god tankegang som jeg aldri har sett maken til. Vil ønske dere så masse,masse lykke til. Det her kommer til å gå kjempe bra☺ du har en ekstra engel som kjemper med deg nå

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Knerten07 Forumet er livet VIP

William er jammen en klok og fantastisk god gutt, Chuma :love7. Barn er herlige og naturlige. Det sies jo at det er av barna man får sannheten og det tror jeg er helt sant. Kos deg videre med den stadig voksende magen og rutine-UL som nærmer seg med stormskritt. Gleder meg enormt på deres vegne!

5. Chuma Guest

William og jeg snakker ofte om ultralyden på onsdag, og at vi skal finne ut om det blir lillebror eller lillesøster. I går spurte jeg ham hva han kom til å gjøre hvis det blir en gutt. " Da kommer jeg til å danse en seiersdans!" svarte han. Han gleder seg veldig til å ha en lillebror som kan arve alle lekene og klærne hans. Jammen hva om det blir en jente? spurte jeg. "Da blir jeg nok litt skuffet først, men jeg blir nok vant til det. Men mamma, tenk på all den shoppingen vi må gjøre da!" var svaret... Haha, han er et ekte mannfolk allerede!

• Liker Liker x 21
  6. Starbucks Forumet er livet

Hahahaha!!! For en fantastisk kul unge du har:D:D:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

• Liker Liker x 1
  7. gla'jenta78 Elsker forumet MAI 2013 Septembermødre <3

Hahaha...for en fantastisk gutt du har :)

8. Lilla Gumman Forumet er livet Septemberlykke 2016 Septembermødre <3

Han er full av gullkorn den gutten din, Chuma! Utrolig sjarmerende!! :)

9. september82 Glad i forumet

Jeg tror nok det blir shopping på deg jeg ;) Blir super spennende! Dette går bare rette veien :) Vi mistet ei lita jente nesten halvveis i svangerskapet i 2012,og ble gravid på nytt to mnd etter,og fikk termin på samme dato som vi mistet,slet så med dårlig samvittighet da jeg fødte ei frisk fin jente,og sorgen ble lettere,og ikke så altoppslukende..men fordi om smerten blir lettere og savnet enklere å bære,blir aldri kjærligheten til våre små engler mindre. Det er plass til så uendelig mye i et mammahjerte. <3

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 2
  10. Pusern Gift med forumet

Hei!
    Kom helt tilfeldig over denne tråden og vil bare få ønske deg/dere masse, masse lykke til!!! Vet jo litt om hva dere har vært gjennom og synes dere fortjener at dette lille miraklet skal få glede dere i mange år fremover :) klem fra Eva

11. Rosetaske Gammel bruker i ny drakt. Septembermødre <3

Haha William er herlig! <3

12. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel VIP

Ønsker deg så mye lykke til videre, har fulgt med på deg og ble så glad når jeg så at blødningene har stoppet :-D

Og William er så herlig, han er så sterk og full av pågangsmot :)

Storebror april 09 <3
    Lillesøster juni 12 <3

13. *TryllTryll* Stolt 3barnsmor <3

For eit sjarmtroll han er:love7

14. Chuma Guest

• Liker Liker x 8
  15. Knerten07 Forumet er livet VIP

Fine William! Hehe, flott med løpende kommentarer slik at vi virkelig forstår omfanget av dette med å ta salto på trampolinen ;).

Lykke til i morgen med den spennende undersøkelsen! Tenker på deg! :)

16. Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014

Masse lykke t imårra :love7

17. gla'jenta78 Elsker forumet MAI 2013 Septembermødre <3

Hahaha, så bra klipp :) Lykke til i morra :)

18. MilliVanilli Forumet er livet

Herlige William<3 lykke til i morgen:)

19. lmk88 Forumet er livet VIP Oktoberskattene 2015

Lykke til i morgen!

Oliver 25.01.12 Victor 25.11.13

20. megbaremeg! Elsker forumet Oktobermirakler 2013

Lykke til i morra :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Del denne siden