Chumas dagbok - Et mirakel på vei til verden

He he... Unger er herlige <3

Det er så spennende å følge deg, dette må jo bare gå bra!

Lykke til videre, og god påske :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har du prøvd akupunktur eller kiropraktikk? Jeg har slitt med kroniske ryggsmerter i 17 år og får behandling innimellom når det er som verst. Det hjelper veldig:) Jeg jobber i tillegg på kontor, så jeg sitter mye stille. Og jeg vet hvordan du har det nå. Ingen stillinger fungerer. Man blir svett og varm og det begynner å verke...:( God bedring! Håper du får løsnet opp i ryggen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hurra for 16 uker!!:)
 
Gratulerer så masse :) heier på deg!
 
Så søt William er ! Måtte le godt her jeg sitter!
Alle svangerskap er forskjellige og dette må det være en med i,dette SKAL gå fint :) Kiropraktor er til god hjelp,håper du blir bedre i en fei! :)
Ha en nydelig påske, og nyt graviditeten, og den flotte familien din <3 God klem.
 
Gratulerer med 16 uker!! Denne gangen skal det gå bra :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Huff, dette ble ikke noen morsom dag...William fikk plutselig veldig akutte magesmerter etter frokosten i morges, han lå på gulvet og vred seg og gråt, har aldri sett ham slik før. Han klarte ikke å reise seg og gå for det gjorde så vondt. De skulle i ishallen og gå på skøyter med barnehagen i dag, så han var lei seg fordi han ikke fikk vært med på det også. Tok ham med til legen, og de sendte oss videre til Ullevål for å ta røntgen etc. Legen måtte bære ham ut i bilen, for jeg skal jo helst ikke løfte så mye.
Da vi kom til Ullevål fikk vi beskjed om at legen ikke kunne se ham - fordi vi bor i Akershus skulle vi vært sendt til Ahus og ikke til Ullevål. Det var jo fastlegen vår som sendte oss dit! Så dette med fritt sykehusvalg gjelder tydeligvis ikke selv om en liten gutt ligger der brettet dobbelt av magesmerter og tårene triller...vi måtte bare sette oss i bilen igjen og kjøre 40 minutter til Ahus istedet. Innen vi ankom dit hadde smertene avtatt noe, og etter registrering, lang ventetid, og en masse prøver hadde han blitt nesten bra igjen. Legene fant ikke noe, og vi vet ennå ikke hva som forårsaket det - er bare glad det gikk over av seg selv, men det var jo rart. Har aldri sett ham slik før, han er jo omtrent aldri syk, og klager sjelden hvis han har smerter.
Nå er vi hjemme igjen og alt er visst greit igjen, heldigvis! Håper det ikke gjentar seg!
 
Off så fælt for en mor:( Kolikksmerter kan jo forekomme hos eldre også, er veldig vondt. Synes du kan gjøre deg fortjent til å lytte til kroppen uansett hvor du har vondt nå som du er gravid;)
 
Å uff så uproft av sykehuset..

Kan det bare være luftsmerter eller mageknipe liksom? Jeg har hatt så ille en gang at jeg ble liggende :( Grusomt..

Men godt det ble bedre til han da =)
 
Stakkars liten,helt idiotisk at ikke legen kunne se på han,vi lever da for svarte ikke i USA heller! Håper han forblir bedre,sånt gjør vondt i mammahjertet.
 
Følger med deg. Lykke til♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Da er jeg glad vi bare har ett sykehus her i stavanger!
Men veldig bra at det gikk over! Forhåpentligvis var det bare en engangshendelse og ikke noe farlig.

Har forresten skikkelig troen på at alt vil gå bra med lille mirakel i magen :)
 
Sambo har til tider vært plaga av voldsomme magesmerter. Smerter på lik linje som nyrestein. Kravla opp etter veggen i smerte. Kan hverken ligge, sitte, eller stå. Berre vrir seg. Han er sjekka overalt, uten funn. Han har fått beskjed om at det kan være noko som kalles magemigrene. Han har lært seg å kjenne når anfallet kjem. Han tar almogran (mot migrene), og det får stoppa anfalla. Har vært på legevakta nokre gonger, men har venta for lenge med å ringe, og har måtte vente så lenge at anfallet omtrent har gitt seg når vi har fått komt inn til legen. Skal være utløyst av m.a. stress sei dei. Tenkte bare eg ville nevne den mulige "diagnosen" :). Eller det kan være noko heilt anna :)
 
Huff, håper for William sin del at dette bare var et engangstilfelle :( Magevondt er ikke noe gøy.

Og ellers heier jeg på deg! Og selv om vi ikke kjenner hverandre, så tenker jeg på deg hver dag. <3
 
Takk for innspill! William har ikke hatt noe mer vondt i magen siden fredag, alt er helt normalt, heldigvis. Får bare håpe det ikke skjer igjen!

I dag reiste han sammen med pappaen sin til Frankrike for å besøke oldemor. Jeg har fått flyforbud resten av svangerskapet, så jeg kunne ikke være med. De kommer hjem på torsdag, så de er bare borte i to-tre dager, likevel føles det så rart for meg - jeg er IKKE vant til å være borte fra ham! Men William har gledet seg til dette lenge, så jeg holdt maska til de hadde reist. Venner sier at nå må jeg nyte å være "barnefri", men det er et konsept jeg aldri har forstått - det beste av alt er jo når vi er sammen!

16+4 i dag...det var denne dagen vannet mitt gikk forrige gang. Jeg er ikke bekymret for at det samme kan skje igjen. Jeg har liknende blødninger som sist, men jeg har ikke hatt de episodene med sånne voldsomme blødninger som jeg hadde sist, da var det to-tre ganger jeg måtte inn til sykehuset fordi det var så kraftig. Slik har det ikke vært denne gangen. Jeg har tatt det mye mer med ro denne gangen (sist gang skjedde det da jeg var ute og reiste i utlandet), kanskje det har utgjort forskjellen. Uansett, fra denne dagen og fremover er oddsene bare bedre og bedre! :)

Nå skal jeg ut og kjøpe noen fine planter og lage det vårfint på graven til Mikael - satser på at det er slutt på frostnettene nå fremover!
 
Jeg er ikke aktiv på bv lenger, men husker deg fra 2008 forum ( min gutt er født dagen før din selvom han også skulle komme i slutten av mars ) og følger med deg. Ønsker deg av hele hjertet alt beste og krysser fingrene for mirakelbabyen deres!!! Dere er i mine tanker hver dag... Du er en inspirasjon!! Stor klem<3


Venter Skatt nr.4

På app'en
 
17 uker Chuma, gratulerer :) Denna gangen skal du gå lenge nok!! Husk å slappe av sjøl om det ikke er lett :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Som jeg skrev ovenfor, så var det 16+4 som ble sjebnedagen forrige gang, som markerte begynnelsen på slutten. 16+4 ble visst en merkedag i dette svangerskapet også, men med motsatt fortegn: det var den dagen jeg sluttet å blø! Har ikke blødd en dråpe de siste tre dagene (sååå deilig det er å så uten bind etter 7 uker i strekk!!) Så nå er oddsene bedre enn noen gang! :) :) :)
Fikk gutta mine trygt hjem fra Frankrike i går, lykkelige, fulle av glede, gaver og nye opplevelser. De hadde til og med kjøpt med en liten gave til Lille i magen, en søt kosebamse med spilledåse . Den var lyseblå, hva mener de med det tro?? :) Sikkert fordi det var William som valgte den! Den skal i bruk uansett, babyens aller første eiendel!

Nå skal vi ha 4 fridager og bare kose oss sammen! Jubler for 17 uker i dag!

Til min nye store kjærlighet:

85e4750ec03e3a3d12d2369638975e32.jpg
 
Back
Topp