Chuma

Mange tanker til deg i dag Chuma og til familien din!

tragisk!! Stakkars sterke familien! Hvil i fred, lille venn!

Her skal lys tennes i kveld, Chuma! Du har vært beundringsverdig sterk, tøff og modig sammen med din lille fighter. Mine aller varmeste tanker sendes deg og familien din emoticon .

Tenk om alle hadde hatt et snev av den positiviteten og det pågangsmotet Chuma har. Beundringsverdig!

Hvil i fred, Mikael. Kondolerer til familien.

Hvil i fred, lille engel <3 du er på et bedre sted, du var for god for denne verden ><3 >

Hva har skjedd??
Prøvde å lese på kamp for babyen min, men den var så lang og så ikke noe etter oppdateringa i august..

Jeg unner ikke noen å miste, men er det noen jeg virkelig ikke ville det skulle skje med var det Chuma :-( Det er urettferdig, tragisk og utrolig trist at den lille gutten ikke fikk vokse opp. 
Sender familien mange gode tanker, og beundrer Chuma for all positiviteten hun viste underveis. 
Gråter for dem 

Det er så ubeskrivelig urettferdig...
Du er en fantastisk mor, Chuma! Jeg har aldri opplevd lignende... Stor klem og alle varme tanker går til deg! 

Jeg gråter for dere og med dere - er tom for ord, men skal takke Gud for at dere fikk en halvtime sammen med ham i natt før han reiste.
Hvil i fred lille engel - du var nok det høyest ønskede barnet i verden

Gråter med dere :'( Ufattelig trist og urettferdig! Ord blir fattige..
Kodolerer!

Hvil i fred lille engel, du var en tapper liten gutt <3

Skal tenne lys for den lille kjemperen din Chuma <3
Dette unner jeg virkelig ikke dere nå! Dere som hadde kjempa så hardt å lenge for lille Mikael :(

Sov godt lille kjemper <3 

Veldig trist å høre at det gikk feil vei Chuma.
Srnder mange gode tanker til deg og familien!

Back
Topp