chuma!

Søtnos*

Glad i forumet
Jeg må bare få si hvor utrolig nydelig gutten din er. En skikkelig hjertknuser

Signerer på det sterkeste!
Han lyser opp hver gang du skriver et innlegg 

Kakken skrev:
Signerer på det sterkeste!
Han lyser opp hver gang du skriver et innlegg 

Tusen takk for gode og varmende ord! Det var koselig å høre!

Ja, han er en utrolig god gutt, han er virkelig lyset i livet mitt. Han er ekstremt kjærlig og kosete, og kysser og klemmer meg stadig vekk, og forteller meg dagen lang at han er glad i meg. Det er helt umulig å være i dårlig humør sammen med ham.
Eller som han sa i går: "Ikke nok med at jeg elsker deg, mamma, jeg liker deg også!" haha!

Aaaw utrolig nydlig sagt <3

Ja, vettu ka!! Han er bare nydelig, eg stopper opp å ser på han hver gang eg kommer over et innlegg fra deg! Nyyydelige øyne! 

Hei, jeg har vært borte ei uke på ferie og ikke fått med meg at du er gravid!!! Og jeg ble så gla på dine vegne at jeg må bare få gratulert deg !!! Ikke sikkert du vet hvem jeg er men jeg har vært her siden 09 og fulgt med deg!! <3 gratulerer så masse med spiren og håper vi begge får et kjempe fint svangerskap!!! klem>

hehe så skjønn han er..har mange gullkorn han:) Lykke til videre på vei som 2 barnsmor.

mirakelimage skrev:
Hei, jeg har vært borte ei uke på ferie og ikke fått med meg at du er gravid!!! Og jeg ble så gla på dine vegne at jeg må bare få gratulert deg !!! Ikke sikkert du vet hvem jeg er men jeg har vært her siden 09 og fulgt med deg!! <3 gratulerer så masse med spiren og håper vi begge får et kjempe fint svangerskap!!! klem>

Tusen takk, og i like måte! Jo, jeg vet hvem du er, husker veldig godt da Adrian ble født og den spennende tiden etterpå. Fulgte med da, og tenkte masse på dere. Kan jeg spørre deg, vet du grunnen til at han ble født så prematur? Er det slik at det er sjanse for at det samme kan skje igjen nå?

Jeg har også en tilstand som gjør at det er fare for prematur fødsel. William ble født i uke 35, så det var jo ikke så verst, men i ettertid når legene har sett formen på livmoren min så sa de at jeg var heldig som fikk få så lenge. Så de følger meg ekstra nøye opp denne gangen.

Ønsker deg et laaangt og godt svangerskap!!

Chuma skrev:

mirakelimage skrev:

Tusen takk, og i like måte! Jo, jeg vet hvem du er, husker veldig godt da Adrian ble født og den spennende tiden etterpå. Fulgte med da, og tenkte masse på dere. Kan jeg spørre deg, vet du grunnen til at han ble født så prematur? Er det slik at det er sjanse for at det samme kan skje igjen nå?

Jeg har også en tilstand som gjør at det er fare for prematur fødsel. William ble født i uke 35, så det var jo ikke så verst, men i ettertid når legene har sett formen på livmoren min så sa de at jeg var heldig som fikk få så lenge. Så de følger meg ekstra nøye opp denne gangen.

Ønsker deg et laaangt og godt svangerskap!!

ja jeg hadde hjerteformet livmor, dette i seg selv er ikke så farlig men hos meg var den nesten delt, så det var veldig liten plass inni der... jeg fant dette ut ved hysteroskopi etter fødsel, men de visste det jo da jeg ble gravid bare ikke hvor alvorlig det var..  de kunne ikke si 100% at det var årsaken men jeg velger å tro det,  men jeg får veldig tett oppfølging denne gangen i forhold til om det kanskje kan være servix som er svak...  

håper vi får være her sammen tiden ut :) 

Det er nøyaktig det samme som jeg har! Jeg visste også at jeg hadde en skillevegg før jeg ble gravid med William, for ved min første graviditet var jeg gravid med tvillinger, men fostrene hadde festet seg til denne skilleveggen og ikke det ordentlige livmorveggen, så jeg mistet dem i uke 13 og 14. Da jeg var gravid med William mente de at det var dette som gjorde at han lå i seteleie og ble født fem uker tidlig. Når jeg i ettertid er blitt utredet med MR og hysteroskopi fant de av livmoren min er nesten todelt, og at jeg var heldig som fikk gå helt til uke 35. Håper jeg er like heldig denne gang! Min lege sier det kan gå begge veier, enten går det bedre nå fordi livmoren er mer fleksibel etter et svangerskap, eller det kan gå dårligere fordi cervixen er blitt svakere etter svangerskap og fødsel. Vi har uansett noen spennende uker og måneder foran oss - krysser fingrene for oss begge!

Henger meg også på denne tråden for tenkte lage en egen:)

Må bare få si at jeg er så utrolig glad på deres vegne at det er ei lita spire som har kommet for å bli i magen 

Er en gammel BV bruker, så har følgt litt med. Dette er bare helt fantastisk og velundt.

Og ikke minst for en nydelig gutt du har

Tusen takk! Ja, vi ønsket jo oss veldig en til siden vi lyktes så bra med første! haha :-)

Back
Topp