Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, jeg har vært borte ei uke på ferie og ikke fått med meg at du er gravid!!! Og jeg ble så gla på dine vegne at jeg må bare få gratulert deg !!! Ikke sikkert du vet hvem jeg er men jeg har vært her siden 09 og fulgt med deg!! <3 gratulerer så masse med spiren og håper vi begge får et kjempe fint svangerskap!!! klem>mirakelimage skrev:
Chuma skrev:
Hei, jeg har vært borte ei uke på ferie og ikke fått med meg at du er gravid!!! Og jeg ble så gla på dine vegne at jeg må bare få gratulert deg !!! Ikke sikkert du vet hvem jeg er men jeg har vært her siden 09 og fulgt med deg!! <3 gratulerer så masse med spiren og håper vi begge får et kjempe fint svangerskap!!! klem>mirakelimage skrev:
Tusen takk, og i like måte! Jo, jeg vet hvem du er, husker veldig godt da Adrian ble født og den spennende tiden etterpå. Fulgte med da, og tenkte masse på dere. Kan jeg spørre deg, vet du grunnen til at han ble født så prematur? Er det slik at det er sjanse for at det samme kan skje igjen nå?
Jeg har også en tilstand som gjør at det er fare for prematur fødsel. William ble født i uke 35, så det var jo ikke så verst, men i ettertid når legene har sett formen på livmoren min så sa de at jeg var heldig som fikk få så lenge. Så de følger meg ekstra nøye opp denne gangen.
Ønsker deg et laaangt og godt svangerskap!!
Henger meg også på denne tråden for tenkte lage en egen:)
Må bare få si at jeg er så utrolig glad på deres vegne at det er ei lita spire som har kommet for å bli i magen
Er en gammel BV bruker, så har følgt litt med. Dette er bare helt fantastisk og velundt.
Og ikke minst for en nydelig gutt du har