christine88

"Lønneberget"

Elsker forumet
Nei, det er ikke alltid like lett å få tak i 2. En periode var de utsolgt overalt her hvor vi bor, og det er 7 butikker i 1km avstand

Det er noen som er heldig ;)
Hvor i bergen er du fra ?
Jeg er egentlig fra bergen ... =)

Jeg er egentlig fra østlandet, like ved Lillestrøm.
Men ble lurt over hit av en bergenser gitt:P Holder til i Fyllingsdalen! Trives så utrolig godt i Bergen
Holder på å flytte nå, men vi holder oss i område:)
Hvor i Bergen er du fra da?

hahaha.. så morsomt..
Jeg er bodde i fyllingsdalen til jeg var 6 ... nå bor jeg 30 min fra lillestrøm ;);)

Ja , er sååå koselig i Bergen ... kunne godt tenkt meg å flytte tilbake , men får aldri med meg sambo over ...
men jeg har hele familien min der bortsett fra mamma som er her... ( hun ble lurt hit av en østlending ;)
så jeg er jo over fjellet innimellom =)

Haha[:D] Så morsomt!!
Hva heter det da? Er rimelig godt kjent etter 19 år på S.sand, hvis du skjønner hvor jeg sikter til[8D]
Jeg prøver å få sambo med over til østlandet, han har sagt ok, men vi vet ikke når. En gang i fremtiden! For øyeblikket er det Bergen som gjelder.

ORIGINAL: Christine88

Haha[:D] Så morsomt!!
Hva heter det da? Er rimelig godt kjent etter 19 år på S.sand, hvis du skjønner hvor jeg sikter til[8D]
Jeg prøver å få sambo med over til østlandet, han har sagt ok, men vi vet ikke når. En gang i fremtiden! For øyeblikket er det Bergen som gjelder.

Jeg bor i Enebakk =) så en litt annen side av lillestrøm ;)

Back
Topp