..christine..

Takk som spør[:)]

Når jeg våkna idag var jeg kjempe optimist. Tenkte at NÅ går det bedre. Så la jeg meg til å sove ltit til, og våkna 3 ganger verre igjen.. men nå som jeg har vert våken en stund går det seg litt til igjen.. Såve er en dålig ting etter operasjon har jeg skjønt[;)]

neida, alt går egentlig fint med meg. Eneste jeg sliter skikkelig med er å vite at Felix skal igjennom det samme[&o]

Men nå skal sant sies at de måtte ta en ekstra "bit" av høyre siden min. Og det er der jeg har skikkelig vondt. Så om de ikke hadde måtte det, så hadde jeg nok ikke hatt så vondt i går og idag.. Så jeg får si til meg selv, at Felix sikkert ikke må det samme[:o][:o]

øh.. jeg vet jeg har lest om det men jeg husker ikke hvordan operasjon det var...[X(][8|]

hvordan operasjon har du tatt??

ORIGINAL: shorty86

øh.. jeg vet jeg har lest om det men jeg husker ikke hvordan operasjon det var...[X(][8|]

hvordan operasjon har du tatt??

Har fjernet mandlene[;)]

Men ofte så takler barn det mye bedre enn voksne............. Og så lenge de får massemasse is, så er liksom alt vondt glemt[8D]

ORIGINAL: Vand

Men ofte så takler barn det mye bedre enn voksne............. Og så lenge de får massemasse is, så er liksom alt vondt glemt[8D]

Da velger jeg å høre på det[;)]

Håper vondtene er plutselig helt borte!
...og selv om det er vondt en stund, så er det vel allikevel myye bedre enn å ha vondt i halsen titt og ofte [:)]

auuu [&:]

MEN kose deg med masse masse masse masse IS!!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: KathMor

Har faktisk ikke spist en eneste is enda. Kun sugd på isbiter. Liker egentlig ikke is jeg[;)]

ORIGINAL: ..christine..

ORIGINAL: KathMor

Har faktisk ikke spist en eneste is enda. Kun sugd på isbiter. Liker egentlig ikke is jeg[;)]

Back
Topp