Christine!

KathMor

Forumet er livet
Siden jeg snakka litt om søvn kom jeg til å tenke på dere, hvordan går det med dere om natta nå? [:)] Du har kanskje nevnt det før, men ikke fått det med meg [8D]

selv om du spør christine, så vil jeg skyte inn at for FØRSTE gang på 3 mnd har E sovet til 06.30 i morges!!!

Ååååhhhhh JIPPI for Vand, og flinke flinke Emmeli!!! [:D][:D][:D] Håper virkelig at det e rnoe som kanskje kan holde seg litt!!!

Takk som spør. Men har ikke så mye posetivt å fortelle dessverre[&o] Håper ting ordner seg når vi finner ut av hvorfor han er så mye syk.

Egentlig litt rart at du spurde. For da jeg las tråden din før ikveld. Så følte jeg meg GRØNN av missunnelse. Er faktisk blitt så gale at jeg ikke greier å være glad på andre sin vegne lenger.
Såg missme skrev i en tråd for noen dager siden, at om noen mnd så fikk hun også lov å sove hele natta igjen. Og jeg kjenner at hele meg vrenger meg når jeg leser slikt[&o]
Men missforstå meg rett. Jeg er veldig glad i dere, og vil dere bare det beste. Er bare litt trøtt[;)]

Vet hvordan du har det[&o] Er så trist at ikke legen din vil hjelpe dere mer[:'(]
Ellers så har jeg en flaske vallergan om du vil prøve

*klem til christine* [:o]

Nei jeg skjønner nok litt hva du føler sånn sett, er nok sårt når vi andre snakker om hvor heldige vi er og alltid vært med søvn.. SÅ kommer du og kanskje aldri hr hatt en natt hvor han har sovet gjennom.. Jeg ville og hatt behov for å være irritert på meg selv! [8D]

Nei håper virkelig det løser seg snuppa, at de finner ut hva some er gale med Felixen, søvn er UTROLIG viktigt for at dagene skal gå, at det blir brukt som tortur-metode skjønner jeg godt!! [:'(][8D]

Uff, stakkars dere.. Søvnmangel kan være helt grusomt!![:o][:o]
Håper de finner ut av dette slik at hn begynner å sove skikkelig snart...[8|]

Kan trøste deg med at en gutt i bhg til Anna som er født samme dag roter fremdeles hele natta, og han er ikke syk.. Foreldrene har ikke sovet en hel natt siden han ble født og ikke kan han overnatte noe sted heller. Da våkner han og roper hysterisk etter foreldrene..

klem til christine...[:D]

Får håpe de finner ut hva det er han plages med, sånn at dere kan begynne å jobbe med natten igjen! [&:][;)]

Skjønner akkurat hvordan du har det, man blir nesten kvalm når man leser at andre sover godt! Ikke at man ikke unner dem det, men når man er så trøtt og sliten så ønsker man seg nattesøvn mer enn noe annet! [&o]

Skyter inn her (ikke for å skryte overhodet da) at i det siste har Alis våknet veldig sjelden om nettene.

Grunnen for at jeg sier det her er at kanskje noe av grunnen kan hjelpe noen[:)]. Vi byttet rom... ser at det ikke nødvendigvis er bare bare for alle - men er fortvilelsen stor nok så er det verdt ett forsøk ikke sant?[:)]

Vi sov i kjelleren. Kanskje det var for mørkt? Kanskje luften bare var ekkel der? Eller kanskje jeg har hatt rett hele tiden angående det nåværende rommet? Jeg har alltdi følt at det stråler veldig positiv energi. Man føler seg vell der inne - til tross for at det er furu all the way og inredningsmessig har jeg lyst å spy på det[8D]. Det var gjesterommet vårt før og alle som kom og overnattet sov veldig veldig godt.

Alis har nå i det siste sovet hele natten gjennom flere ganger siden vi byttet - og vi byttet for 2 uker siden tror jeg?

Sorry langt innlegg men poenget jeg vil frem til er det at hvis energien i rommet er dårlig så påvirker det barna mer enn oss. Dette trenger ikke å være noe "åndenes makt" greie - kan være at det er for mye stråling fra noe elektrisk, at det er for mye negativt ladet ioner eller noe i den dur[:)]

Tror det er det første rommet hans som har gjort han så mye syk, og lagt til så dårlige søvn vaner. For vi merka endring når vi flytta. Men er jo fortsatt ikke fornøyd med rommet han har, men har ikke muligheten til å flytte mer før huset er ferdig nå. Men gleder meg til å se om et nytt rom hjelper på.

Men takk for trøstende ord allesammen. 6 og 8 desember skal vi i ilden, så da vil jeg at ALLE krysser fingra for at det er mandlene. Slik at vi ikke må utredes for svakt immunforsvar[&o]

Anis: Ga dere opp sovemedisinen? Ga det noe innvirkning på søvnen?

Håperhåper at det er mandlene[:)]

Det er vel det som er lettest å gjøre noe med...

snder dere en klemklem

ORIGINAL: Charaina

Håperhåper at det er mandlene[:)]

Det er vel det som er lettest å gjøre noe med...

snder dere en klemklem

er det jeg også tenker[:)]

Tenkt noe mer??[;)]

Back
Topp