Christinas humpete vei

Christiina

Første møte med forumet
Heihei Alle sammen!

Jeg er da helt ny her inne, og litt skjelven ennå. hehe.
Jeg er 20 år, har vært sammen med min kjære i 3 år, og har mistet 2 ganger tidligere.
Den første gangen var et år siden nå, og det var pga en hjertefeil hos fosteret. Da mistet jeg i 19 uke. Og ble da gravid igjen litt over en mnd senere. Da i uke 22 kom det frem at Lille Frøet hadde en kraftig væskeansamling i hjernen samt noe feil i ryggvirvlen som ville gjort at hun ikke ville vært i stand til å bevegeseg og pga hjerneansamlingen ikke ville fungert som normalt. Etter mye frem og tilbake valgte jeg og min samboer den vanskelige avgjørelsen at det ikke ville blitt mye til liv for henne (helt grusomt og tenke på men slik ble det ..)

Det har vært en veldig tung tid for oss begge i det siste, og nå er det snart 4 mnd siden sist gang, og vi føler oss klare for å prøve på nytt.
Vi har vokst veldig på disse "erfaringene" og nå føler vi at vi står støtt økonomisk og vil da ta skrittet vidre.
Problemet er bare at jeg ikke har fått mensen ennå, 6 uker etter aborten var jeg hos legen og fikk beskjed om å komme tilbake etter 4-6 uker igjen hvis det fremdeles ikke hadde kommet noe. Det har fortsatt ikke skjedd noe, og om 5 dager har jeg time for å sjekke grundig..

Så, det var vell litt om mine opplevelser, ellers bor jeg og min samboer på et lite småbruk med to hunder, to hester, og verdens herligste kanin :)

hei, å velkommen.
off, det var litt av en historie du hadde.
det må ha vært en utrolig tung avgjørelse, dere er beundringverdig sterke.

så bra at dere føler dere klare til å prøve igjen. håper TR kommer snart, eller at du allerede bærer på en sunn og frisk liten spire:)
ønsker dere allt vell og lykke:)

Gratulerer med dagbok[:)]
Trist å høre om det du har gått igjennom.
Men er helt sikker på at neste gang kommer det til å gå kjempebra[:D] Fortjener det etter hva dere har vært igjennom.

Takk takk :)
Vet ikke helt om jeg gruer meg eller gleder meg til legen til uka, men skal hvertfall bli godt å få noe svar.. Er vanskelig å prøve uten å vite når eller om man har EL eller ikke, men etter all denne øvingen burde resultatet bli bra :)
*Tenke positivt* :)

I morgen er det legejekk igjen da, blir spennende å se hva som skjer og få høre tips og ideer :) Gruer meg litt men det går nok veldig bra :)

Back
Topp